کد خبر : 6955
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۳۳
159 views

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران:

تمامی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران تا سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری می‌شود

تمامی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران تا سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران گفت: تمامی ۱۷۶ مصوبه سفر استانی رئیس جمهور به مازندران در بخش های عمرانی، اقتصادی و زیرساختی حداکثر تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش تیتر شمال؛ فرج‌الله فتح‌الله پور روز پنجشنبه در جلسه پیگیری مصوبات رئیس جمهور به مازندران که در سالن جلسات استانداری در ساری برگزار شد ، افزود: در سفر استانی آیت الله سیدابراهیم رئیسی به مازندران ۱۷ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که باید دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مستمر برای جذب این اعتبارات اقدام کنند.
وی با بیان این که ۵۰ درصد از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان در حوزه عمرانی است، ادامه داد: طبق زمان بندی تمامی طرح ها در بخش های مختلف با تلاش دستگاه‌های اجرایی و پیگیری های ملی حداکثر تا سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه سرمایه گذاری در سفر استانی رئیس جمهور به مازندران مصوب شد که بانک های عامل استان باید با تلاش مستمر برای اعطای این تسهیلات اقدام کنند.
وی با اشاره به خواسته های استانداری از دستگاه‌های اجرایی مازندران برای تسریع در تکمیل طرح‌های اقتصادی، عمرانی و زیرساختی مصوب سفر رئیس جمهور، گفت: مدیران کل دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارات به طور مستمر با وزارتخانه‌های مربوطه رایزنی داشته باشند.
فتح الله پور افزود: آغاز عملیات اجرایی، نظارت بر اجرای دقیق مصوبات و جدیت در پیگیری با انتخاب یک کارشناس تخصصی ویژه مصوبات سفر رئیس جمهور از سوی دستگاه‌های اجرایی اجرا شود.
وی با بیان این که دستگاه‌های اجرایی به صورت مکتوب نماینده ویژه خود را برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی معرفی کنند، اظهارداشت: ارائه گزارش عملکرد مستمر برای ارزیابی پیشرفت فیزیکی طرح با جدیت از سوی ادارات دنبال شود.
به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، روز جمعه ۲۰ اسفند وارد استان مازندران شد. بازدید از تعدادی طرح‌ اقتصادی و عمرانی و بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست و همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به مازندران برنامه‌ریزی شده بود.
استاندار مازندران در روز ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ با اعلام تشکیل ستاد ویژه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به این استان، در حکمی حسین شاه‌پری را به عنوان مسوول ستاد و بازرس ویژه پیگیری منصوب کرده است.

  • منبع: ایرنا مازندران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.