کد خبر : 6979
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
141 views

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ:

روند بهسازی ورزشگاه وطنی مناسب است / ورودی هواداران مهمان و میزبان باید تفکیک شود

روند بهسازی ورزشگاه وطنی مناسب است / ورودی هواداران مهمان و میزبان باید تفکیک شود
رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: عملیات بهسازی و تجهیز ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در حال حاضر روند مناسبی دارد و فقط چند نکته از جمله تفکیک ورودی هواداران مهمان و میزبان مد نظر است که امیدواریم راه مناسبی برای اجرایی شدن آن ایجاد شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سهیل مهدی روز شنبه در سفر به قائمشهر و پس از بازدید از عملیات بهسازی ورزشگاه شهید وطنی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مشاهدات میدانی و بررسی‌هایی که از این ورزشگاه و فعالیت‌های کارگاهی آن داشتم نشان می‌دهد که عملیات بهسازی و نوسازی در همه بخش‌ها با سرعت خوبی در حال انجام است و با این شرایط امیدواریم که در ابتدای فصل بیست‌ودوم نساجی بتواند در این ورزشگاه از حریفان میزبانی کند.

وی افزود: تا کنون پیشرفت‌های خوبی در اجرای عملیات بهسازی ورزشگاه رقم خورده است. خوشبختانه نیروها در چند بخش مشغول فعالیت هستند و پیشرفت محسوس است. این نشان می‌دهد که اراده لازم در استان برای تکمیل ورزشگاه وجود دارد. با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم گفت‌وگویی در این زمینه داشتم که ایشان هم اظهار امیدواری کرد روند موجود در اجرا کماکان ادامه داشته باشد.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: معمولا پروژه‌های اینچنینی با وجود پیشرفت و سرعت مناسب در اجرا، به برخی اصلاحات هم نیاز دارند که برخی از این نکات امروز بررسی شد و قرار است در قالب گزارش سازمان لیگ به مجریان طرح ارائه شود تا در ادامه مسیر اقدامات مربوط به طراحی و اجرای آن‌ها را لحاظ کنند.

مهدی افزود: علاوه بر ضرورت بهسازی وضعیت نور ورزشگاه که مورد تأکید قرار دارد، تفکیک ورودی‌های هواداران مهمان و میزبان و همینطور جداسازی جایگاه و ورودی خبرنگاران از دغدغه‌های اصلی است که در این پروژه باید جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: ورزشگاه شهید وطنی به لحاظ ساختاری در یک موقعیت خاص قرار دارد و تقریبا بخش زیادی از محیط پیرامونی آن محصور بین واحدهای مسکونی و املاک شخصی است. در چنین شرایطی توسعه این ورزشگاه به راحتی ممکن نیست. اما باید شرایطی فراهم شود که استانداردهای مد نظر قابل اجرا باشد.

این مسئول افزود: در این بازدید بررسی‌های لازم انجام شد و به نظر می‌رسد اگر در معبرهای مشرف ورزشگاه درهای جدید باز شود بتوان این موضوع را نیز مدیریت کرد. مدیریت شهری نیز خوشبختانه در این زمینه پای کار آمده و اگر طرح‌های مد نظر عملیاتی شود این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

روند بهسازی ورزشگاه وطنی مناسب است / ورودی هواداران مهمان و میزبان باید تفکیک شود

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ با اشاره به کاشته شدن بذر چمن در ورزشگاه شهید وطنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها نگرانی ما چمن است که کاشته شد و زمان لازم برای رشد نیز وجود دارد. اما در هر حال چمن موجود زنده است که رسیدگی و نگهداری آن نیز مساله مهمی به حساب می‌آید. پس از کاشت و نگهداری، این نکته بسیار مهم است که روز بهره‌برداری به کیفیت لازم رسیده باشد. یعنی در روز بهره‌برداری چمن ورزشگاه به کیفیت مطلوب رسیده باشد که پس از انجام این میزان هزینه و تلاش، به چمن آسیب وارد نشود.

مهدی درباره زمان تقریبی آغاز لیگ بیست‌ودوم گفت: زمان تقریبی آغاز لیگ دهه سوم مرداد است. اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده که پس از انجام هماهنگی‌ها و بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با توجه به روند مناسبی که در عملیات بهسازی ورزشگاه وطنی مشاهده می‌شود، در زمان آغاز لیگ بیست‌ودوم این ورزشگاه به کیفیت و استاندارد لازم در همه بخش‌ها برای میزبانی از مسابقات رسیده باشد و هواداران خونگرم نساجی بتوانند پس از ماه‌ها در ورزشگاه شهرشان تیم محبوب خود را تشویق کنند.

در این بازدید رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال مازندران و رضا نادری معاون فرهنگی باشگاه نساجی نیز رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ را همراهی کردند.

عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پس از پایان بازی‌های خانگی نساجی در لیگ بیستم آغاز شد و قرار بود که تا پیش از آغاز لیگ بیست‌ویکم به پایان برسد. مدتی بعد اعلام شد که این ورزشگاه برای نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم تکمیل می‌شود، اما توقف‌های پی‌درپی به دلایل مختلف از جمله تأمین نشدن اعتبار سبب شد که اجرای این پروژه با تأخیر طولانی‌مدت همراه شود.

از ۱۹ مرداد پارسال که عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای میزبانی نساجی از رقابت‌های لیگ برتر آغاز شد تا اواخر پارسال عملیات بهسازی این ورزشگاه روندی طولانی و بسیار پر فراز و نشیب داشت. تا جایی که بارها صدای اعتراض هواداران نساجی را بلند کرد و باعث درخواست‌ها و حتی انتقادهای آن‌ها از مسئولان تراز ملی برای رسیدگی به وضعیت بهسازی این ورزشگاه شد.

پس از سفر رئیس‌جمهوری به مازندران که ۲۰ اسفند پارسال انجام شد، پیگیری برای تکمیل این پروژه وارد فاز جدیدی شد. زیرا رئیس‌جمهور در پایان این سفر برای تکمیل عملیات بهسازی ورزشگاه مهلت چهار ماهه تعیین کرد. از نخستین روزهای سال جاری نیز با پیگیری و دستور استاندار و تشکیل کارگروه ویژه به ریاست مشاور ارشد و دستیار ویژه استاندار اجرای عملیات بهسازی سرعت گرفت.

با دستور استاندار مازندران مقرر شد احمد ثلاثی به عنوان دستیار ویژه استاندار و رئیس کارگروه ویژه پروژه بهسازی ورزشگاه وطنی تا زمان تکمیل ورزشگاه، هر چهارشنبه بازدیدی میدانی از ورزشگاه داشته باشد و گزارش پیشرفت پروژه را به استاندار ارائه کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.