کد خبر : 7049
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
136 views

سکان هدایت نساجی رسما به حمید مطهری سپرده شد

سکان هدایت نساجی رسما به حمید مطهری سپرده شد
حمید مطهری با اعلام باشگاه نساجی رسما به عنوان نهمین سرمربی نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور معرفی شد و نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در لیگ برتر را با نساجی ثبت خواهد کرد.


به گزارش تیتر شمال؛به گزارش دوشنبه شب خبرنگار ایرنا، کادر مدیریتی باشگاه نساجی بالاخره پس از بررسی گزینه‌های متعدد داخلی و خارجی برای سپردن هدایت این تیم لیگ برتری در نهایت روی سرمربیگری حمید مطهری به اجماع رسید و با این مربی ۴۸ ساله قرارداد امضا کرد.

انتخاب حمید مطهری به عنوان سرمربی نساجی در لیگ بیست‌ودوم هرچند که طی چند روز اخیر در رسانه‌ها مطرح و علنی شده بود، اما به دلیل پایان نیافتن فرآیند کتبی توافق بین طرفین و امضا نشدن قرارداد از سوی باشگاه اعلام نشد. با توجه به این‌که مطهری با پرسپولیس قراداد داشت پیش از امضای قرارداد با نساجی باید رضایتنامه‌اش از سوی باشگاه پرسپولیس صادر می‌شد. اما با اعلام رسمی باشگاه نساجی، همه فرآیندهای ثبت قرارداد انجام شد و مطهری هدایت نساجی را به عهده گرفت.

مطهری که دستیار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس بود، امروز رسما به صورت توافقی از باشگاه پرسپولیس جدا شد تا پس از سال‌ها حضور در عرصه مربیگری، دوران سرمربیگری‌اش را از قائمشهر آغاز کند.

او نساجی را در حالی تحویل می‌گیرد که در فصل قبل رقابت‌های فوتبال کشور با سرمربیگری ساکت الهامی قهرمان جام حذفی شد و در چهار هفته پایانی هم به دلیل برکناری الهامی، با اسماعیل اسماعیلی لیگ را دنبال کرد و با رتبه دوازدهم به کار خود پایان داد.

سرمربی جدید نساجی به دلیل حضورش در کادر فنی نساجی به مدت یک نیم‌فصل، با فضای فوتبالی قائمشهر و جوِ هواداریِ نساجی بیگانه نیست. او در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم به عنوان دستیار مجید جلالی عضو کادر فنی نساجی بود.

در کارنامه مربیگری مطهری، علاوه بر حضور در کادر فنی نساجی، مربیگری در تیم‌های راه‌آهن، صبای قم، سنگ آهن بافق، سایپا، پیکان، شهرخودرو و پرسپولیس هم دیده می‌شود. این سرمربی ۴۸ ساله حالا پس از نزدیک به ۱۶ سال مربیگری در تیم‌های مختلف و کسب تجربه از دستیار بودن سرمربیان مختلف تصمیم گرفته که از نساجی پا به عرصه سرمربیگری بگذارد.

نساجی پیش‌تر نیز تجربه سرمربی شدن یک مربی را از سر گذرانده که البته تجربه موفقی نبود. وحید فاضلی که در نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم دستیار محمود فکری در نساجی بود، با جدایی فکری از نساجی و پیوستن به استقلال، به عنوان سرمربی نساجی در لیگ بیستم انتخاب شد. اما عملکرد ضعیف او و کسب ۹ امتیاز از ۱۱ مسابقه سبب شد که در پایان هفته یازدهم کنار گذاشته شود.

با این حال از حمید مطهری با توجه به تجربه طولانی‌مدتی که در تیم‌های مختلف به عنوان دستیار داشت به عنوان گزینه‌ای قابل قبول‌ برای نساجی یاد می‌شود.

با توجه به قهرمانی نساجی در جام حذفی و برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه سوپرلیگ بین نساجی و استقلال پیش از فصل بیست‌ودوم لیگ برتر، نخستین تجربه سرمربیگری مطهری در دیداری رسمی، فرصت کسب یک جام قهرمانی را برای او به همراه دارد.

با قطعی شدن حضور مطهری در نساجی، حالا این تیم باید با نظر سرمربی برای جذب بازیکنان جدید وارد فصل نقل‌وانتقالات شود. البته با توجه به امضای قراردادهای دو و سه ساله با بازیکنان نساجی در ابتدای فصل گذشته، ساختار این تیم تا حد زیادی حفظ خواهد شد و مطهری باید به فکر ترمیم نقاط ضعف با جذب چهره‌های جدید باشد.

او همچنین بر خلاف الهامی که در تمام دوران سرمربیگری‌اش برای نساجی فرصت حضور در جوِ پرشور استادیوم وطنیِ پر از تماشاگر را پیدا نکرد، این فرصت را دارد که با توجه به در حال تکمیل بودن ورزشگاه وطنی، نساجی را روی چمن باکیفیت زمین خانگی و در حضور هواداران پرشور سرمربیگری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.