کد خبر : 7121
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
170 views

استاندار مازندران اعلام کرد:

آغاز عملیات اجرایی 500 واحد طرح نهضت ملی مسکن در نکا

آغاز عملیات اجرایی 500 واحد طرح نهضت ملی مسکن در نکا
استاندار مازندران با بیان اینکه تأمین مسکن ملی از سیاست‌های دولت است، گفت: از ۵۳ هزار واحد مسکن ملی در سطح استان مازندران چهار هزار واحد مربوط به شهرستان نکا است که فاز اولیه این طرح در قالب ۵۰۰ واحد آغاز به کار کرد. ‎

 


به گزارش تیتر شمال؛سید محمود حسینی پور در حاشیه آغاز عملیات اجرایی مسکن ۵۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نکا با بیان اینکه تأمین مسکن ملی از سیاست‌های دولت است، گفت: از ۵۳ هزار واحد مسکن ملی در سطح استان مازندران چهار هزار واحد مربوط به شهرستان نکا است که فاز اولیه این طرح در قالب ۵۰۰ واحد آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: تیم مدیریتی این شهرستان باید در اسرع وقت به سمت تأمین و آماده‌سازی زمین‌های بعدی جهت ایجاد واحد های بیشتر مسکن برود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه همه مسوولان باید سیاست گذاری های دولت را در استان پیگیری و اجرا کنند، تاکید کرد: مسوولان اجرایی استانی و شهرستانی باید به تعهدی که به مردم می دهند عمل کنند تا شاهد تحقق شعارهای دولت باشیم.

نماینده عالی دولت در استان افزود: اکثریت زمین‌های مورد نیاز، برای ساخت مسکن ملی در استان را تامین کردیم.

حسینی پور با عنوان اینکه تأمین مسکن، نوعی امنیت است و ارتباط مستقیمی با امنیت اجتماعی دارد،ادامه داد : تمامی دست اندرکاران این حوزه در شهرستان‌های مازندران باید با تمام قدرت به این امر بپردازند.

وی با اشاره به هدف‌گذاری انجام‌شده توسط فرماندار نکا و اینکه با سرعت زیاد باید پروژه بعدی آغاز شود، تاکیدی هم بر رعایت نظارت بر ساخت و ساز‌ها و رعایت همه جوانب فنی به ویژه استحکام بنا داشت.

استاندار مازندران با بیان اینکه همه این اقدامات در جهت رضایت مردم است و هر کسی که تلاش کند تا گرهی از مشکلات مردم بردارد ، در واقع رضایت خدا را جلب کرده است ،تصریح کرد : امیداست با همت مردم و مسئولین روزی برسد که هیچ مستأجری در شهر نکا نداشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.