کد خبر : 7124
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
148 views

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران:

راه‌اندازی و تجهیز پایگاه اطفای حریق میانکاله در آینده‌ای نزدیک/خرید دو دستگاه پهباد برای پایش شبه‌جزیره در دست انجام است

راه‌اندازی و تجهیز پایگاه اطفای حریق میانکاله در آینده‌ای نزدیک/خرید دو دستگاه پهباد برای پایش شبه‌جزیره در دست انجام است
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از راه‌اندازی و تجهیز پایگاه اطفای حریق میانکاله در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: خرید دو دستگاه پهباد به منظور پایش هوشمند میانکاله نیز در دستور کار قرار دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ عطاءالله کاویان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از راه‌اندازی پایگاه اطفای حریق میانکاله در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی افزود: هم اکنون در حال خریداری تجهیزات برای راه‌اندازی و تجهیز این پایگاه هستیم.

مدیرکل محیط زیست مازندران، خاطرنشان کرد: یک مجموعه قبلی اطفای حریق در میانکاله داشتیم که فاقد تجهیزات و امکانات لازم بود و اکنون در حال تجهیز این پایگاه با امکانات و تجهیزات مطلوبی هستیم.

کاویان ادامه داد: در حال خرید ماشین‌آلاتی نظیر لودر، تراکتور و امکاناتی مثل پمپ آب و سایر ملزومات هستیم.

وی بیان کرد: هم اکنون کارهای اداری قانونی در سامانه در حال انجام است و به‌زودی این پایگاه با تجهیزات مطلوب، راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست مازندران، تصریح کرد: این تجهیزات از محل اعتبارات مصوب مربوط به سفر رئیس‌جمهور در حال خریداری و تهیه آن هستیم که بخشی از این اعتبارات تخصیص پیدا کرده است و این اقدامات در حال انجام است.

کاویان اعلام کرد: همه برنامه‌هایی که در سفر آیت‌الله رئیسی در قالب توافقنامه‌ها به ما ابلاغ شده است به‌صورت همزمان در دستور کار داریم که برخی از آن‌ها در مرحله ثبت سامانه ستاد جهت خرید و برخی دیگر در دستور کار و مراحل انجام قرار دارد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نامگذاری سال جاری به‌نام دانش‌بنیان، آیا بدنبال هوشمندسازی پایش میانکاله هستید یا خیر؛ تاکید کرد: در لیست خریدهای در حال انجام، دو دستگاه پهباد قرار دارد که در حال انجام است.

مدیرکل محیط زیست مازندران، متذکر شد: در برنامه خرید ما دو دستگاه پهباد نیز قرار دارد که به منظور پایش هوشمند میانکاله مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.