کد خبر : 7176
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
147 views

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

راه اقتصاد دریا را در مازندران باز کنیم

راه اقتصاد دریا را در مازندران باز کنیم
زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اظهار اینکه راه اقتصاد دریا را در استان باز کنیم، گفت: این پرونده به حال خود رها شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۲۰ درصد جمعیت استان در ساری ساکن هستند، افزود: این شهرستان پیشانی استان است و باید در زمینه جمع آوری آب های سطحی برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با عنوان اینکه ۲۵ درصد آب بندان های کشور در ساری وجود دارد، گفت: بهسازی و لایروبی آب بندان ها و زهکشی اراضی مرکز استان، توسعه صنایع تبدیلی، سنددار کردن اراضی در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: تعیین تکلیف سوخت کشاورزی مورد توجه قرار گیرد زیرا کشاورزان با چالش های زیادی مواجه هستند.

زارعی خواستار تشکیل کمیته های مستمر در حوزه مسکن شد و گفت: باید طرح مسکن و کارگروه اشتغال همواره فعال باشد و مشکلات فراروی حل شود.

این نماینده مجلس با اظهار اینکه پرونده اقتصاد دریا در استان باز شود، گفت: در سال ۸۶ حدود یک میلیارد تومان برای زیرساخت های دریا در مرکز استان هزینه شد و اکنون به حال خود رها شده است و این پرونده ۱۵ سال بسته است.

وی گفت: اشتغال مهمترین موضوع استان و ساری است و متاسفانه این کارگروه طی چند سال اخیر در استان تعطیل بوده است و باید پرونده آن باز شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.