کد خبر : 7162
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
114 views

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا فراجا اعلام کرد:

کشف ۱۰۰۰ میلیارد ریال کالای احتکاری

کشف ۱۰۰۰ میلیارد ریال کالای احتکاری
رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک هزار میلیارد ریال کالای اساسی احتکاری و معیشت محور در کشور خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ جلال امینی اظهار داشت: در راستای برنامه سالیانه عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی، دومین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز (مبارزه با قاچاق کالا در حوزه اقلام اساسی، معیشت محور و کالاهای استراتژیک) در هفته آخر خرداد ماه امسال در سراسر کشور با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده‌های انتظامی و مرزبانی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای طرح مذکور دام زنده (سبک و سنگین)، آرد، گندم، برنج، روغن و شکر، نهاده‌های خوراک دام، نهاده‌های کشاورزی (کود شیمیایی و سموم)، چوب آلات جنگلی، دخانی، ماینر، لوازم خانگی، الکترونیکی، لوازم و قطعات جانبی گوشی تلفن همراه، تجهیزات پزشکی، دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی، فرآورده‌های سوختی و … کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را بالغ بر یک هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا ۵۳۳ متهم دستگیر و ۳۹۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین نیز توقیف شد.

سرهنگ جلال امینی یادآور شد: کالاهای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده‌های متشکله تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کنیم، از هموطنان خواست که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی در این زمینه، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.