کد خبر : 7227
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
174 views

نماینده مردم ساری و میاندرود:

احداث شهرک صنعتی سلولزی در جنوب شهر ساری

احداث شهرک صنعتی سلولزی در جنوب شهر ساری
نماینده مردم ساری و میان درود در مجلس گفت: با هدف حمایت از توسعه شهرک های صنعتی برای ایجاد اشتغال جوانان، تفاهم نامه ای بین شرکت شهرک های صنعتی و صنایع چوب و کاغذ جهت احداث شهرک صنعتی سلولزی امضا شد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به پیگیری ها برای احداث شهرک صنعتی در جنوب شهر ساری اشاره کرد و گفت: اخیرا نشستی با معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد و موافقت لازم در خصوص سرمایه گذاری  در جهت احداث شهرک صنعتی سلولزی در ساری مورد بحث و توافق قرار گرفت.

وی افزود: بیکاری یکی از معظلات منطقه است و احداث این شهرک صنعتی از راهکارهای مناسب برای ایجاد اشتغال است؛ قطعا با ایجاد این شهرک شرایط برای توسعه اقتصادی در منطقه فراهم خواهد شد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس عنوان کرد: با راه اندازی این شهرک کارگاهی صنفی، نه تنها فشارها از روی صنایع چوب و کاغذ مازندران برای جذب نیرو برداشته خواهد شد همچنین باعث اشتغالزایی هم می شود بلکه با تامین مواد اولیه این کارگاه ها از طریق صنایع چوب و کاغذ شرایط احیا کامل این شرکت نیز مهیا خواهد شد./

پایان پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.