کد خبر : 7214
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۰۸
289 views

رئیس کمیته دفاع شخصی هیئت جودو مازندران:

دوره مربیگری و داوری درجه 3 دفاع شخصی در مازندران برگزار می‌شود

دوره مربیگری و داوری درجه 3 دفاع شخصی در مازندران برگزار می‌شود
مسلم اکبری از برگزاری برگزاری دوره تخصصی مربیگری و داوری در استان خبر داد و گفت: دوره مربیگری از 6 مردادماه و دوره داوری از 9 مردادماه آغاز خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ مسلم اکبری در نشست هم اندیشی مدیران کمیته دفاع شخصی هیات جودوی مازندران که در ساری برگزار شد از برگزاری دوره تخصصی مربیگری و داوری در استان خبر داد و گفت: ۳۱ تیرماه همایش هم اندیشی مربیان دفاع شخصی مازندران در یکی از شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 6مرداد ماه دوره مربیگری درجه 3 برای آقایان و بانوان در استان برگزار خواهد شد؛ اظهار کرد: 9 مردادماه دوره داوری درجه 3 برای آقایان و بانوان در شهرستان بابل برگزار می شود.

رئیس کمیته دفاع شخصی هیئت جودو مازندران، خاطرنشان کرد: شرکت در این دوره مربیگری درجه 3 پیش نیاز به دان 2 فدراسیونی می‌باشد و برای تمام مربیان کمیته دفاع شخصی و سایر رشته های رزمی نظیر تکواندو ،کاراته کنترلی ، آزاد ،ووشو ، انجمن هنرهای رزمی و … است.

این مسئول، با بیان اینکه تمامی مربیان و هنرجویان می بایست در سامانه بیمه ورزشکاران در قسمت ثبت رشته جدید (دفاع شخصی ) را انتخاب و ذخیره کنند؛ تصریح کرد: بانوان 20 سال به بعد و آقایان 23 سال به بعد می توانند در دوره ها شرکت کنند‌.

اکبری در خصوص فعالیت غیرقانونی برخی از مربیان بدون‌مجوز در رسته دفاع شخصی گفت: بنا بر ابلاغیه فدراسیون جودو هر گونه فعالیت در این رشته بدون اخذ مجوز و مدرک از هیات جودو استان غیرقانونی است.

رئیس کمیته دفاع شخصی هیات جودوی مازندران تاکید کرد: تمامی مربیانی که در دوره آموزشی کمیته دفاع شخصی شرکت کنند مجوز قانونی فعالیت داده خواهد شد.

وی با تقدیر از عملکرد حامی رئیس هیات جودوی مازندران از فعالیت های کمیته دفاع شخصی، متذکر شد: حمایت های رئیس فدراسیون و کمیته دفاع شخصی فدراسیون و رئیس هیات جودوی استان از کمیته دفاع شخصی موجب شده تا جلوی نگاه سنتی و رویه اشتباه اموزشی در گذشته را بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.