کد خبر : 7233
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
124 views

سرمربی تیم نساجی:

نساجی در ساری و خارج از ایران اردو می‌زند/تاریخ سوپرجام هنوز قطعی نیست

نساجی در ساری و خارج از ایران اردو می‌زند/تاریخ سوپرجام هنوز قطعی نیست
سرمربی تیم نساجی گفت: با وجود قطعی نبودن تاریخ سوپرجام، تیم را برای تاریخی که اعلام شده آماده می کنیم.


به گزارش تیتر شمال؛ تیم نساجی از روز هشتم تیر ماه تمرینات آماده سازی خود برای لیگ بیست و دوم را در تهران شروع کرده است. شاگردان مطهری این روزها در مجموعه ورزشی سیدجلال حسینی تمرین می کنند و این مربی امروز در جمع خبرنگاران با تشکر از حسینی گفت:  از سید تشکر می کنم که این مجموعه را در اختیار ما گذاشت. از هفته قبل صحبت کرده بودیم که این هفته سه جلسه در مجموعه یاد شده تمرین کنیم. امروز هم جلسه دوم ما بود.

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ سوپر جام را به شما گفته اند تاکید کرد: تاریخی که به ما گفته بودند بیستم بود ولی هنوز قطعی نیست. با این وجود برنامه ریزی خود را روی بیستم ریختیم.

مطهری در واکنش به این موضوع که قطعی نبودن برنامه ها کار تیم ها را سخت می کند گفت: من همیشه گفته ام که برنامه ریزی در فوتبال ایران خیلی سخت است. البته می دانم که سازمان لیگ دغدغه ها و مسائل خودشان را دارند ولی ما بر اساس بیستم تیم خود را پیش می بریم تا آن زمان در اوج آمادگی باشیم.

وی با تایید برپایی یک اردوی خارجی برای نساجی پیش از شروع لیگ یادآور شد: هفته آینده یک اردوی داخلی در ساری داریم. یک برنامه اردوی خارجی هم خواهیم داشت که باید ببینیم چه پیش می آید و این اردو اوکی می شود یا خیر.

سرمربی نساجی در واکنش به این سوال که آیا ساری امکانات لازم را دارد و برای برگزاری اردو در چنین فصلی شرجی نیست گفت: چرا هست ولی من همه جوانب را در نظر گرفته ام و می شود با امکاناتی که هست هم یک کارهایی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.