کد خبر : 7271
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
113 views

مدیر امور سینمایی استان مازندران خبر داد

طرح یک بلیط دو نفر امور سینمایی مازندران برای روز شهرداری‌

طرح یک بلیط دو نفر امور سینمایی مازندران برای روز شهرداری‌
مدیر امور سینمایی استان مازندران از اجرای طرح یک بلیط برای دو نفر در روز شهرداری‌ها ویژه کارکنان شهرداری‌های استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سید سعید پور قاسم در جمع خبرنگاران با تقدیر از زحمات کارکنان شهرداری‌های استان، اظهار کرد: این سازمان از جمله ادارات و ارگان‌های است که محل مراجعه مردم است.

وی تصریح کرد: سازمان امور سینمایی استان مازندران برای قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری‌های استان مزاندران بنا دارد به مناسبت روز شهرداری طرح تقدیر از کارکنان را عملیاتی کند.

مدیر امور سینمایی استان مازندران، خاطر نشان کرد: در این طرح که روز جمعه عملیاتی می‌شود همه پرسنل شهرداری‌های استان مازندران با مراجعه به گیشه‌های سینما های تحت پوشش موسسه بهمن سبز مس‌توانند از فیلم در حال اکران به صورت دو نفر یک بلیط دیدن کنند.

وی با اعلام اینکه این طرح در سینماهای سپهر ساری، بهمن آمل، شقایق نوشهر و بهمن بهشهر عملیاتی می‌شود، افزود: فیلم‌های سگ بند، انفرادی، والدین امانتی، چند می‌گیری گریه کنی، نقره داغ و هناس از جمله فیلم‌های است که روی پرده سینماهای استان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی امور سینمایی استان مازندران، طرح تکریم از کارکنان ارگان‌های و نهادهای استان مازندران پیش از این در سینماهای استان مازندران عملیاتی شده است.

پیش از این کارکنان هلال احمر، آتش نشانان، فرهنگیان و دانش آموزان و دیگر اقشار استان از خدمات این طرح در سطح سینماهای استان استفاده کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.