کد خبر : 7265
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
221 views

در دیدار مسلم اکبری با مسئولان تربیت بدنی سپاه کربلا تاکید شد

ممنوعیت هرگونه فعالیت خارج از چارچوب قانونی در حوزه دفاع شخصی/استاژ فنی و دوره‌های مربیگری و داوری در تیر و مردادماه امسال برگزار می‌شود

ممنوعیت هرگونه فعالیت خارج از چارچوب قانونی در حوزه دفاع شخصی/استاژ فنی و دوره‌های مربیگری و داوری در تیر و مردادماه امسال برگزار می‌شود
در دیدار رئیس کمیته دفاع شخصی مازندران و مسئولان تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران بر لزوم ممنوعیت و جلوگیری از هرگونه فعالیت خارج از چارچوب قانونی این رشته در استان تاکید شد و آخرین هماهنگی‌ها برای انجام استاژ فنی و دوره‌های مربیگری و داوری پیش رو انجام گرفت.


به گزارش تیتر شمال؛ در دیدار رئیس کمیته دفاع شخصی مازندران و مسئولان تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران بر لزوم ممنوعیت و جلوگیری از هرگونه فعالیت خارج از چارچوب قانونی این رشته در استان تاکید شد و آخرین هماهنگی‌ها برای انجام استاژ فنی و دوره‌های مربیگری و داوری پیش رو انجام گرفت.

بر همین اساس، نشست مسلم اکبری مسئول کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران، اکبر اسدی دبیر هیات جودو استان مازندران، جعفر حیدری مسول امور ادارات و نهادها با سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا استان مازندران و جانشین تربیت بدنی سرهنگ علی تبار و مسئول ورزش قهرمانی تربیت بدنی سرهنگ صفی نیا و مسئولین هیات های کاراته و تکواندو و ووشو بسیج استان مازندران در جهت توسعه فرهنگ ورزش دفاع شخصی برگزار گردید.

در این نشست در خصوص برگزاری استاژ فنی دفاع شخصی در تاریخ ۳۱ تیرماه و کلاس مربیگری در تاریخ ۶ الی ۹ مردادماه و کلاس داوری در تاریخ ۱۰ الی ۱۱ مردادماه به میزبانی هیات جودو استان مازندران بحث و گفتگو گردید.

در این نشست مقرر شد از ظرفیت کمیته دفاع شخصی هیات جودو استان به منظور افزایش توسعه فرهنگ ورزش و کمک به افزایش مهارت های آمادگی جسمانی و دفاع شخصی ویژه مربیان هیات های رزمی (کاراته، تکواندو، ووشو، کنگفو، انجمن های رزمی) در استان استفاده گردد.

در این نشست با اشاره به اینکه با توجه به مجوز صادره از وزارت ورزش جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح تمامی فعالیت‌ها در حوزه دفاع شخصی در کشور زیر نظر فدراسیون جودو بوده و در استان مسئولیت آن برعهده هیات جودو مازندران می‌باشد تاکید گردید از هر گونه فعالیت خارج از چارچوب قانونی در حوزه دفاع شخصی جلوگیری بعمل می‌ آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.