کد خبر : 7302
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
155 views

در نشست مشترک نمایندگان هیئت جودو و کاراته استان مقرر شد:

برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در مازندران/ازفعالیت مربیان و سبک‌های غیرمجاز دفاع شخصی جلوگیری می‌شود

برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در مازندران/ازفعالیت مربیان و سبک‌های غیرمجاز دفاع شخصی جلوگیری می‌شود
در نشست مسئول کمیته دفاع شخصی و دبیر هیات جودو استان با رئیس هیات کاراته مازندران ضمن تدوین تفاهم‌نامه برگزاری دوره آموزشی دفاع شخصی برای کلیه سبک‌های کنترلی و آزاد بر لزوم برخورد با مربیان و سبک‌های غیرمجاز، تاکید شد.


به گزارش تیتر شمال؛ نشست تخصصی مسلم اکبری مسئول کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران و اسدی دبیر هیات جودو استان مازندران با رجبی رئیس هیات کاراته استان مازندران به منظور توسعه فرهنگ ورزش و رفع آسیب‌های موجود در دفتر هیات کاراته استان، برگزار شد.

در این راستا، هماهنگی و تدوین تفاهم‌نامه برگزاری دوره آموزشی دفاع شخصی برای کلیه سبک‌های کنترلی و آزاد و صدور احکام دوره دفاع شخصی توسط فدراسیون جودو منعقد و مقرر شد تا از رشته‌ها و سبک‌ها و همچنین مربیان غیر مجاز در این مجموعه جلوگیری بعمل آید.

در این نشست مقرر شد از ظرفیت کمیته دفاع شخصی جودو استان به منظور افزایش توسعه فرهنگ ورزش و کمک به افزایش مهارت‌های آمادگی جسمانی و دفاع شخصی ویژه مربیان در استان اقدام گردد.

گفتنی است در این نشست اکبری مسئول کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی استاژ ارتقاء درجه دان و مربیگری و داوری درجه 3 و 2 گفت: در این زمینه برنامه ریزی‌های لازم انجام شد و کمیته دفاع شخصی هیات جودو استان آمادگی لازم را جهت میزبانی از داوطلبان و علاقمندان واجدالشرایط این دوره را دارد.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی جسمانی دفاع شخصی تصریح کرد: با توجه به مجوز صادره از وزارت ورزش جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح، تمامی فعالیت‌ها در حوزه دفاع شخصی در کشور زیر نظر فدراسیون جودو می‌باشد و در استان مازندران نیز مسئولیت آن با هیات جودو مازندران می‌باشد و در همین راستا، هر گونه فعالیت خارج از چارچوب قانونی در حوزه دفاع شخصی جلوگیری بعمل می‌‌آید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.