کد خبر : 7282
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۰۵
116 views

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران:

بی‌اخلاقی‌ فعالان رسانه‌ای به‌هیچ وجه پذیرفتنی نیست/استقبال از مطالبه‌گری‌ به‌حق و سازنده بر مدار اخلاق

بی‌اخلاقی‌ فعالان رسانه‌ای به‌هیچ وجه پذیرفتنی نیست/استقبال از مطالبه‌گری‌ به‌حق و سازنده بر مدار اخلاق
مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه بی‌اخلاقی‌های رسانه‌ای را برنمی‌تابیم، افزود: اجازه نمی‌دهیم افرادی به نام بسیج نظرات شخصی خود را به نوعی جلوه بدهند که افکار عمومی، آن را به چشم بسیج ببینند.


به گزارش تیتر شمال؛ عبدالمهدی حق‌شناس در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخی بی‌اخلاقی‌هایی که در فضای مجازی از سوی فعالان رسانه‌ای انجام شده‌است، به صراحت اعلام کرد که این بی‌اخلاقی‌ها از جانب هر فردی که باشد پذیرفتنی نیست و با این قبیل ادبیات به‌شدت مخالفیم.

وی تأکید کرد: این مطالب که به‌دور از اخلاق رسانه‌ای است و بعضا از سوی اعضای بسیج رسانه عنوان و منتشر می‌شود، موضع‌گیری شخصی است و اگر بنا باشد سازمان بسیج رسانه مازندران در خصوص موضوع، فرد، جریان و یا یک دستگاه، واکنشی نشان دهد، به‌صورت مستقیم از سوی روابط عمومی این سازمان اقدام می‌کند.

مسئول بسیج رسانه استان مازندران بار دیگر مخالفت شدید خود را در این زمینه اعلام و عنوان کرد: اجازه نمی‌دهیم افرادی به نام بسیج نظرات شخصی خود را به نوعی جلوه بدهند که افکار عمومی آن را به چشم بسیج ببینند.

حق‌شناس بیان کرد: بسیج رسانه به عنوان یک پایگاه علمی، بابصیرت و جریان‌ساز انقلاب اسلامی، برای اقتدار و صلابت کشور در کنار دستگاه‌های دولتی و حکومتی ایستاده است و در جای خود نیز از مطالبه‌گری‌های به‌حق، نقد‌های سازنده و در مدار اخلاقِ رسانه‌ها استقبال می‌کند.

وی با عنایت به اینکه غرض‌ورزی و ورود دیدگاه‌های شخصی در مطالبی که قرار است در سطح وسیعی منتشر شود، از اصحاب رسانه پذیرفتنی نیست، یادآور شد که صحت و درستی خبر و انعکاس مطالب بدون حب و بغض، از اصول اولیه خبرنویسی است و غیر از این را قبول نداریم.

مسئول بسیج رسانه استان مازندران بار دیگر تاکید کرد که انتشار هرگونه مطلبی از سوی اعضای بسیج رسانه، دیدگاه شخصی است و هرگونه اظهار نظرِ وابسته به این سازمان، پس از مشاوره و جمع‌بندی تنها از کانال روابط عمومی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.