کد خبر : 7311
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۲
130 views

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد

ضرورت مدیریت مستمر و میدانی فرمانداران در سواحل مازندران/ ورود خودروها به سواحل ممنوع است

ضرورت مدیریت مستمر و میدانی فرمانداران در سواحل مازندران/ ورود خودروها به سواحل ممنوع است
سلگی در جلسه وبیناری با فرمانداران ضمن تاکید بر حضور میدانی و کنترل مستمر فرمانداران بر سواحل با بیان اینکه حفظ جان مسافران در الویت نخست قرار دارد؛ گفت: تمامی ورودی‌های خودرو به سواحل مسدود شود.


به گزارش تیتر شمال؛ روح‌الله سلگی در جلسه وبیناری با فرمانداران استان، اظهار کرد: استاندار  مازندران تاکید ویژه‌ای بر حضور، کنترل میدانی و مستمر فرمانداران بر مدیریت فرهنگی و اجتماعی سواحل دارند. ‎

وی افزود: با توجه به حضور میلیون‌ها گردشگر طی روزهای آینده در استان، حفط جان و سلامت مسافران در دریا اولویت اول استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: استفاده از حلقه‌های میانی سمن‌ها و فعالان فرهنگی در شادی و نشاط و برنامه‌های فرهنگی در دستور کار فرمانداران باشد.

سلگی تاکید کرد: کلیه ورودی‌های خودرو به سواحل مسدود شود و در صورت تخطی، خودرو فرد خاطی به پارکینگ منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه ناحیان غریق از هلال احمر و بسیج به سواحل اعزام شوند، گفت: معاونان فرماندار تا پایان هفته در سواحل مستقر شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، با اشاره به اینکه بازارچه های فروش صنایع دستی در سواحل راه اندازی شوند، تصریح کرد: تیم‌های نظارتی معاونت سیاسی امنیتی، گزارش دقیقی از عملکرد فرمانداران تا پایان تعطیلات تهیه خواهند کرد.

سلگی متذکر شد: کلیه رستوران‌ها و مراکز اقامتی – خدماتی سه ورودی استان یعنی چالوس، فیروزکوه و هراز (آمل ) توسط تیم‌های نظارتی و با حضور فرمانداران کنترل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.