کد خبر : 7350
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
78 views

حسینی‌پور در دیدار جمعی از شهرداران مازندران اعلام کرد:

بهره‌گیری شهرداران از روش‌های روز مدیریت شهری /کارگروه آسیب شناسی مسائل شهری در شهرداری‌ها تشکیل شود

بهره‌گیری شهرداران از روش‌های روز مدیریت شهری /کارگروه آسیب شناسی مسائل شهری در شهرداری‌ها تشکیل شود
استاندار مازندران با بیان اینکه روش‌های حرفه‌ای و روز آمد مدیریت شهری در دستور کار شهرداران قرار گیرد؛ گفت: با برنامه و فکر مناسب هم شهر آباد می‌شود و هم شغل و درآمد ایجاد می‌گردد.


به گزارش تیتر شمال؛  سیدمحمود حسینی‌پور در دیدار جمعی از شهرداران استان با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در مدیریت شهری و اجرای طرح‌های مرتبط، از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، اظهار کرد: شهرداری‌ها از خانواده وزارت کشور هستند و از مجموعه فعالیت آنان در ارائه خدمات شهری به مردم پشتیبانی می‌شود.

وی افزود: شهرداری باید با رفتن به میان مردم به صورت درست مسئله یابی کند و شهر را بسازد.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهرداران باید در حوزه ماموریت‌های خود با قدرت عمل کنند، خاطرنشان کرد: شهرهایی که در ورودی استان واقع هستند از همه جهات باید الگو باشند و المان‌های فاخر و فرهنگی، متناسب با ارزش‌های بومی را در ورودی‌ها اجرا کنند.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: در حوزه‌های اساسی مدیریت شهری مانند مدیریت زباله، شهرداری‌ها باید با انجام کارهای تبلیغی و آموزش‌های لازم مردم را آگاه کنند.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه شهردار نسبت به مسائل متعدد شهر باید احساس مسئولیت کند، گفت: با برنامه و فکر مناسب هم شهر آباد می‌شود و هم شغل و درآمد ایجاد می‌گردد.

وی با بیان اینکه  روش‌های حرفه‌ای و روز آمد مدیریت شهری در دستور کار شهرداران قرار گیرد؛ تصریح کرد: با مدیریت صحیح و مطلوب کارها را باید عملیاتی کنیم و از فرصت‌های خدمت به نحو مقتضی و به هنگام بهره‌گیری کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ایجاد کارگروه آسیب شناسی مسائل مدیریت شهری می‌بایست در دستور کار قرار گیرد؛ تاکید کرد: ایجاد کارگروه آسیب شناسی مسائل شهری و حل مسائل، می‌بایست در دستور کار قرار گیرد.

مقام عالی دولت در استان متذکر شد: شهرداران در مدیریت و توسعه شهری از نظرات و دیدگاه‌های متخصصین و صاحب نظران، نخبگان و جوانان استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.