کد خبر : 7387
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
171 views

فرمانده انتظامی شهرستان نور خبر داد

دستگیری عاملان درگیری و ضاربان نگهبان یک بیمارستان در نور

دستگیری عاملان درگیری و ضاربان نگهبان یک بیمارستان در نور
فرمانده انتظامی شهرستان نور از شناسایی و دستگیری دو نفر از عاملین در گیری و برهم زنندگان نظم و امنیت در بیمارستان این شهرستان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی اکبر قلی پور درتشریح جزئیات درگیری و برهم زنندگان نظم و امنیت در بیمارستان نور گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری بین دو نفر در بیمارستان امام(ره) این شهرستان بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، افزود: متهمان که ضمن ایجاد درگیری با استفاده از سلاح سرد، نگهبان بیمارستان را نیز مجروح کرده بودند، بلافاصله از محل متواری شدند .

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات بعمل آمده، متهمان که ساکن یکی از شهرستان های همجوار بودند شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی در مخفیگاهشان به دام افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به کشف آلات جرم از متهمان، خاطرنشان کرد: این افراد پس ازتشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

قلی پور در پایان تاکیدکرد:پلیس با هرگونه قدرت نمایی و هنجارشکنی توسط اراذل و مخلان نظم و امنیت به شدت و برابر با قانون برخورد خواهدکرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.