کد خبر : 7391
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
106 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است اما معمولا از بعدازظهر چهارشنبه‌ها شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال خواهیم بود.

وی افزود: باتوجه به پیش‌بینی ترافیک طی پایان هفته‌ها بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال در دستور کار قرار دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان هفته در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۴ تیر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۲۴ تیر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۳و جمعه ۲۴ تیر ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی ، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

هاشمی گفت: مسافران و رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و یا سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.