کد خبر : 7401
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
106 views

استاندار مازندران اعلام کرد

۶۰ هزار مودی مالیاتی جدید در مازندران شناسایی شد

۶۰ هزار مودی مالیاتی جدید در مازندران شناسایی شد

استاندار مازندران گفت: ۶۰ هزار مودی مالیاتی جدید از ابتدای سال جاری تاکنون با پیگیری‌های مستمر دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارائی در استان مازندران شناسایی شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی پور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید سرزده از اداره کل امور مالیاتی استان مازندران در ساری با بیان این که جلوگیری از فرار مالیاتی به عنوان یک اصل مهم و انکارناپذیر باید از سوی مسئولان امر مورد توجه قرار گیرد، افزود: شناسایی کم سابقه هزاران مودی مالیاتی جدید نشان دهنده عزم همگانی برای توسعه اقتصادی استان است.
وی خاطر نشان کرد : در سال های گذشته به طور متوسط حدود ۱۰ تا ۲۰ هزار مودی مالیاتی جدید در استان مازندران شناسایی می شد که این رقم با وجود گذشت چهار ماه از سال جاری به رقم قابل توجه ۶۰ هزار مودی رسیده است.
استاندار مازندران گفت : مردم مازندران در پرداخت بموقع مالیات طبق آمار و ارزیابی های صورت گرفته در کشور سرآمد هستند که باید کارکنان اداره کل امور مالیاتی در تمام سطوح باجدیت نسبت به تکریم این شخصیت های فرهیخته اقدام کنند.
حسینی پور ارزیابی پرونده های کاغذی را یکی از چالش های اساسی در رسیدگی امور مالیاتی عنوان و تاکید کرد : بررسی الکترونیک در پنجره واحد مشخص می تواند روند فرآیند کیفیت کار را بهبود بخشد.
وی با بیان این که کارکنان ادارات امور مالیاتی باید همواره صادقانه و عادلانه و با رویکرد مردمداری نسبت به تکریم ارباب رجوع اقدام کنند، تصریح کرد : تا جایی که امکان دارد مسئولان امر در دریافت مالیاتی با مودیان حقیقی و حقوقی همکاری های لازم را داشته باشند.
به گزارش ایرنا، استاندار مازندران به همراه تعدادی از مدیران ضمن بازدید از اداره کل امور مالیاتی از نزدیک در جریان اجرای خدمات ارائه شده به مردم شهرستان ساری قرار گرفت و با مراجعان در خصوص میزان رضایتمندی و نحوه ارائه خدمات گفت و گو کرد.
حسینی پور، ضمن ملاقات با کارکنان امور مالیاتی از میز خدمت و بخش های مختلف اداری نیز بازدید کرد.
طبق گزارش رسمی اداره کل امور مالیاتی مازندران، بیشترین میزان درآمد مالیاتی استان از ابتدای فروردین تا اسفند سال گذشته به ارزش چهار هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان مربوط به سرفصل مالیات مستقیم بوده است. در این مدت همچنین ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان هم مالیات غیر مستقیم در استان جمع آوری شد.
مازندران از نظر میزان وصولی مالیات مستقیم و غیر مستقیم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند سال ۱۴۰۰ جزو پنج استان برتر کشور بود.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.