کد خبر : 7416
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
163 views

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

پیکر مطهر شهید گمنام در سوادکوه تشییع می‌شود

پیکر مطهر شهید گمنام در سوادکوه تشییع می‌شود
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر یک شهید گمنام در ایام محرم در شهرستان سوادکوه خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ جلسه ستاد استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام با حضور فرماندهان سپاه و مدیران فرهنگی شهرهای سوادکوه و قائمشهر در مجتمع فرهنگی شهدای خرماکلا برگزار شد.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر یک شهید گمنام در شهرستان سوادکوه خبر داد و اظهار داشت: پیکر مطهر این آلاله زهرایی در دهه اول محرم میهمان مردم استان مازندران خواهد بود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر پاک این شهید گمنام عصر پنجشنبه 13 مرداد با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس در شهرستان پل‌سفید برگزار و در مجتمع فرهنگی شهدای خرماکلا خاکسپاری خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس مازندران زمان ورود پیکر شهید گمنام را سه شنبه یازدهم مرداد اعلام و اضافه کرد: همچنین مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام شامگاه چهارشنبه دوازدهم مرداد در قائمشهر برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید گمنام صبح پنجشنبه در یادواره شهدای سوادکوه حضور پیدا خواهد کرد، گفت: همچنین طی دو روز حضور این شهید، برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرهای قائمشهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی پیش بینی شده است.

ملکی با اشاره به اینکه یادمان‌های شهدای گمنام محل تفکر و گفتمان فرهنگی جوانان محسوب می‌شوند و باید در شأن و منزلت شهدا ساخته شوند، گفت: یادمان‌های شهدای گمنام در شهر زیراب و پل سفید نیازمند همت مسئولین است و باید برای ساخت این دو مکان اهتمام ویژه به عمل آید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.