کد خبر : 7461
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
170 views

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران:

شمارش معکوس برای راه‌اندازی پایگاه اطفای حریق در میانکاله

شمارش معکوس برای راه‌اندازی پایگاه اطفای حریق در میانکاله

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر با خریداری تجهیزات شاهد راه‌اندازی پایگاه اطفای حریق و پایان دادن به نگرانی‌های حریق در میانکاله باشیم.


به گزارش تیتر شمال؛ عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران امروز درباره آخرین وضعیت احداث پایگاه اطفای حریق در میانکاله، اظهار کرد: با توجه به اختصاص اعتبار ۸میلیارد تومانی برای راه‌اندازی پایگاه اطفای حریق در میانکاله، بحث خرید تجهیزات در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: براساس بررسی‌هایی که انجام شد برای راه‌اندازی پایگاه اطفای حریق در منطقه میانکاله باتوجه به شرایط طبیعت و ساحل ماسه‌ای نیاز به ماشین آتش‌نشانی نیست بلکه نیاز به خرید یک دستگاه لودر داریم که کارایی بسیار زیادی دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران اضافه کرد: همچنین یکسری تجهیزات خریداری شد و تجهیزات اصلی ازجمله لودر و تراکتور در حال انجام است.

کاویان یادآور شد: تاکنون در حوزه میانکاله اعتبار خاصی نداشتیم و اختصاص این اعتبار قابل توجه بوده است که امیدواریم هرچه سریع‌تر با خریداری این تجهیزات شاهد راه‌اندازی پایگاه اطفای حریق و پایان دادن به نگرانی‌های حریق در منطقه باشیم.

گفتنی است تالاب میانکاله به‌عنوان یک ذخیره‌گاه زیست‌کره ثبت شده در فهرست جهانی یونسکو فقط دو دستگاه تراکتور برای اطفای حریق دارد که باتوجه به اهمیت این موضوع و سفر رئیس‌جمهور بر ایجاد پایگاه اطفای حریق در میانکاله تاکید شد که یک قدم با رویای دیرین فاصله دارد.

  • منبع: فارس مازندران

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.