کد خبر : 7464
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
177 views

استاندار مازندران:

هتل پنج ستاره در جویبار ساخته می‌شود

هتل پنج ستاره در جویبار ساخته می‌شود
استاندار مازندران گفت: ساخت یک هتل پنج ستاره با سرمایه گذاری یک بانک عامل در شهرستان جویبار بزودی در گام اجرایی قرار خواهد گرفت.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور روز سه شنبه در نشست با اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در فرمانداری شهرستان جویبار افزود: شهر جویبار باوجود برخورداری از قهرمانان ملی و ورود گردشگران به منطقه، فاقد یک هتل است که بزودی با همراهی یکی از بانک‌های کشور این چالش برطرف خواهد شد و ساخت یک هتل پنج ستاره در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی با بیان این که جانمایی ساخت این هتل در شهرستان جویبار انجام شده است، گفت: جویبار نیازمند تحول بوده و مشکلات زیرساختی برای توسعه اقتصادی در منطقه بسیار جدی است.
استاندار مازندران  اظهار داشت : سالانه میلیون ها نفر به عشق کشتی و دیدن قهرمانان این خطه به شهرستان جویبار سفر می کنند و باید از این ظرفیت برای توسعه گردشگری سلامت و ورزشی نهایت بهره را ببریم.
حسینی پور با انتقاد از مشکلات مدیریت شهری جویبار، تصریح کرد: ۶ ماه پیش برای معارفه فرماندار جدید به این شهرستان آمدم و از مشکلات حوزه شهری منطقه گلایه کردم اما متاسفانه این رویه همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر جویبار اگر احساس می کنند که شهردار صلاحیت کار ندارد وی را برکنار کنند و اگر این کار را نکنند خودمان دست به کار می شویم و باید هرچه سریع تر برای توسعه منطقه شهری اقدامات اساسی در جویبار صورت گیرد.
استاندار مازندران خاطر نشان کرد: رصد و بررسی میدانی مشکلات شهرستان جویبار باجدیت در دستور کار است و تمام قد برای رفع گرفتاری های مردم این دیار تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: دولت مردمی آیت الله رئیسی به دنبال رفع مشکلات است و گرفتاری های آحاد مردم را بر نمی تابد و مسئولان با تلاش واقعی برای توسعه جویبار و دیگر شهرستان مازندران تلاش خواهد کرد.
استاندار مازندران گفت: جویبار شهرستان با اصالت کشور است و قهرمانان این دیار پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین جهانی و المپیک به اهتزاز درآوردند و آوازه این شهرستان بین المللی است.
حسینی پور افزود: باید به دلیل افتخار آفرینی های کشتی گیران جویبار همواره برای توسعه ورزش در این منطقه تلاش کنیم و باید مسئولان تمام قد برای گره گشایی از مشکلات این دیار گام بردارند.
به گزارش ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی امروز سه شنبه به شهرستان جویبار سفر کرده تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.
حسینی‌پور را در این سفر معاونان وی و مدیران کل استانداری هم همراهی می‌کنند. بازدید از چند طرح نیمه تمام عمرانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت وگو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به جویبار اعلام شده است.
برگزاری نشست شورای اداری شهرستان هم برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به جویبار اعلام شده است.
شهرستان جویبار براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۷ هزار و ۵۷۶ نفر جمعیت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.