کد خبر : 7477
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
160 views

در نشست تخصصی میان هیئت جودو و بسیج مازندران مقرر شد؛

برگزاری دوره دانش‌افزایی دفاع شخصی مازندران در 31 تیرماه/فعالیت سبک‌ها و مربیان دفاع شخصی منوط به تایید هیات جودو است

برگزاری دوره دانش‌افزایی دفاع شخصی مازندران در 31 تیرماه/فعالیت سبک‌ها و مربیان دفاع شخصی منوط به تایید هیات جودو است
نشست مسئول کمیته دفاع شخصی جودو و دبیر هیات جودو استان مازندران با مسئولین و روسای هیات‌های رزمی بسیج سپاه کربلا استان مازندران در راستای توسعه فرهنگ ورزش دفاع شخصی جودو بسیج برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ نشست هم اندیشی با حضور اسدی دبیر هیات جودو استان، اکبری مسئول کمیته دفاع شخصی استان و سرهنگ علی تبار جانشین تربیت بدنی و ورزش سپاه کربلا، سرهنگ صفی‌نیا مدیر ورزش قهرمانی سپاه کربلا، آذری رئیس هیات جودو بسیج، برزگر رئیس هیات دفاع شخصی بسیج، اخوان رئیس هیات تکواندو بسیج و قریشی رئیس هیات ووشو بسیج برگزار شد.

در این راستا، هماهنگی و تدوین برگزاری دوره آموزشی دفاع شخصی برای کلیه هیات‌های رزمی بسیج و صدور احکام دوره دفاع شخصی توسط هیات استان و فدراسیون جودو انجام گرفت و مقرر شد تا از فعالیت رشته ها و سبک‌ها و همچنین مربیان غیر مجاز در این مجموعه جلوگیری بعمل آید.

همچنین در این نشست مقرر شد از ظرفیت کمیته دفاع شخصی جودو استان به منظور افزایش توسعه فرهنگ ورزش بسیج و کمک به افزایش مهارت های آمادگی جسمانی و دفاع شخصی ویژه فراگیران و مربیان بسیج در استان و الخصوص حضور بسیجیان در دوره دانش‌افزایی در روز جمعه ۳۱ تیرماه که پیش نیاز دوره های مربیگری و داوری می باشد، استفاده شود.

گفتنی است در این نشست، مسلم اکبری مسئول کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری دوره های آموزشی برای بسیج و استاژ ارتقاء درجه دان و مربیگری و داوری، گفت: در این زمینه تمامی برنامه ریزی‌ها انجام و کمیته دفاع شخصی و هیات جودو استان آمادگی لازم را دارا هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.