کد خبر : 7454
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
151 views

استاندار مازندران تاکید کرد:

لزوم اهتمام مسئولان برای تکمیل پروژه نیمه‌تمام ورزشگاه ۵ هزار نفره کشتی جویبار

لزوم اهتمام مسئولان برای تکمیل پروژه نیمه‌تمام ورزشگاه ۵ هزار نفره کشتی جویبار
استاندار مازندران از وضعیت پروژه نیمه‌تمام ورزشگاه ۵ هزار نفره کشتی جویبار بازدید و بر پیگیری مجدانه روند ساخت و اتمام آن تاکید کرد. ‎


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور امروز در سفر به شهرستان جویبار که با حضور ۵۰ نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان صورت گرفت با حضور در گلزار شهدای شهرستان جویبار، اظهار کرد: این پنجمین سفر شهرستانی در استان بوده که امروز برنامه‌های متنوعی را در این شهرستان در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌ای از مدیران را به روستاهای شهرستان اعزام کردیم، افزود: همچنین جلسات متنوعی را در شهرستان داریم.

استاندار مازندران بیان کرد: از قبل هم بررسی‌هایی انجام شد که فرماندار و امام جمعه شهرستان مسائلی را اعلام کردند که امیدواریم امروز در بررسی‌های دقیقی که از وضعیت شهرستان داریم و مسائل و مشکلاتی که مردم در این شهرستان دارند را بتوانیم با خوب شنیدن صدای مردم و ارائه راه‌حل برای مشکلات مردم رفع کنیم.

حسینی‌پور با اعلام اینکه واقعا به‌دنبال حل مسایل مردم براساس سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم هستیم، تصریح کرد: صرفا به دنبال این نیستیم مسائل را بشنویم، بلکه به دنبال این هستیم بتوانیم با کمک مردم، در راستای حل مشکلات مردم فعال باشیم.

وی یادآور شد: مردمی‌سازی حل مشکلات مردم یکی از سیاست‌های کلی دولت سیزدهم است که بتوانیم با کمک مردم مشکلات را حل کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه جویبار، شهرستان بزرگی در استان مازندران است، بیان کرد: این شهرستان نام‌آوران جهانی دارد و توانسته بارها و بارها نام‌آوران در عرصه مسابقات کشتی پرچم مبارک جمهوری اسلامی ایران را در جهان به اهتزاز درآوردند به همین دلیل جویبار، شهرستان ویژه‌ای است‌.

حسینی‌پور بیان کرد: در طول دفاع مقدس هم نام‌آوران این شهرستان در دفاع مقدس توانستند شهرستان جویبار را در مازندران معرفی کنند، بنابراین مسوولیت خاص و ویژه‌ای در این زمینه داریم که امیدواریم نتایج این سفر برای مردم ملموس باشد.

وی همچنین از پروژه نیمه تمام ( در حال ساخت ) ورزشگاه ۵ هزار نفره کشتی جویبار بازدید کرد و افزود: این پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان جزو مصوبات سفر رییس جمهور به مازندران است.

استاندار مازندران بر پیگیری مجدانه روند ساخت و اتمام آن تاکید کرد. ‎

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.