کد خبر : 7512
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
101 views

مدیرکل حج و زیارت مازندران:

بازگشت 11 کاروان حجاج مازندرانی تا 6 مردادماه به کشور

بازگشت 11 کاروان حجاج مازندرانی تا 6 مردادماه به کشور
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: یک‌هزار و 500 زائر مازندرانی از چهارم تا ششم مردادماه از طریق سفر هوایی به استان باز خواهند گشت.

به گزارش تیتر شمال؛ عباس اسمعیلی مدیرکل حج و زیارت مازندران امروز در تماس تصویری با شورای اداری استان مازندران به ارائه گزارشی از وضعیت زائران مازندرانی خانه خدا و نیز زمان بازگشت به کشور پرداخت و  گفت: زائران مازندرانی در قالب 11 کاروان و به تعداد یک‌هزار و 500 زائر توفیق حضور در عمره عظیم حج امسال را داشتند.

وی افزود: زائران مازندرانی از تاریخ 6 تیرماه امسال لغایت هشتم تیرماه از فرودگاه استان عازم سرزمین وحی شدند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران، خاطرنشان کرد: زائران استان پس از حضور در سرزمین وحی، زیارت حرم نبوی و انجام احرام در مسجد شجره، توانستند عمره تمتع خود را به‌جا بیاورند و بلافاصله نیز با توجه به فرصتی که وجود داشت مجددا محرم و برای ایام مشاعر حج آماده شدند.

اسمعیلی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی به زائران ایرانی بودیم و تمایم زائران مازندران در صحت‌وسلامت کامل هستند.

وی بیان کرد: زائران مازندران از تاریخ 4 مردادماه لغایت 6 مردادماه که آخرین پرواز بازگشت زائران مازندرانی به کشور انجام خواهد شد، به استان باز خواهند گشت.

مدیرکل حج و زیارت مازندران، متذکر شد: نکته‌ای که در حج امسال قابل تامل بود آن است که علیرغم اینکه عملیات حج امسال کمی دیرهنگام آغاز شد و مشکلات عدیده‌ای در سامانه الکترونیکی وجود داشت؛ اما با تلاش و مشارکت جهادی تمامی دستگاه‌های متولی، امورات بسیار روان و آرام انجام گرفت و کم نظیر بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.