کد خبر : 7525
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
149 views

در راستای هوشمندسازی یارانه نان؛

بیش از نیمی از خبازی‌های مازندران به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند

بیش از نیمی از خبازی‌های مازندران به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، گفت: در راستای اجرایی کردن طرح هوشمندسازی یارانه نان در مازندران، دوهزار و ۶۳۲ دستگاه کارت خوان هوشمند توسط بانک سپه نصب و راه اندازی شد. ‎

به گزارش تیتر شمال؛ حسن خیریان‌پور با اعلام اینکه چهارهزار و۷۶۰ نانوایی استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند، گفت: در راستای اجرایی کردن طرح هوشمندسازی یارانه نان در مازندران، دو هزار و ۶۳۲ دستگاه کارت خوان هوشمند توسط بانک سپه نصب و راه اندازی شد
.
وی افزود :اجرای طرح کارتی شدن نان در استان توسط بانک سپه به صورت مرحله ای درحال انجام است و به زودی کلیه نانوایی‌ها به دستگاه‌های هوشمند مجهز می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران درخصوص مزایای اجرایی شدن این طرح، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح کارتی شدن نان، تخلفاتی نظیر قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه به خاطر برداشته شدن اختلاف قیمت آرد آزاد و یارانه‌ای به شدت کاهش می‌یابد.

خیریان‌پور با بیان اینکه در این طرح نانوایان، آرد را با قیمت آزاد از کارخانه خریداری می‌کنند، تاکید کرد: با توجه به اینکه فروش نان از طریق کارت و دستگاه هوشمند انجام می‌شود، بنابراین نانوایان با توجه به تعداد و میزان فروش روزانه خود، مابه التفاوت نرخ آرد آزاد و یارانه‌ای را دریافت می‌کنند.

وی متذکر شد: دستگاه‌های کارتخوان هوشمند به سامانه بانک مرکزی متصل است و اطلاعات فروش روزانه نان به این سامانه منتقل می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، یادآور شد: فروش نان فقط با این دستگاه‌ها امکان‌پذیر بوده و مردم می‌توانند با هر نوع کارت‌ بانکی بدون محدودیت خرید کنند.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.