کد خبر : 7560
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
118 views

استاندار مازندران:

دولت بدون تعارف مقابل مافیای واردات ایستادگی می‌کند

دولت بدون تعارف مقابل مافیای واردات ایستادگی می‌کند
استاندار مازندران با اظهار این که یکی از مشکلات اصلی تولید داخلی مافیای واردات هستند ، گفت : دولت سیزدهم ضمن این که مقابل همه مافیای واردات ایستادگی می‌کند ، طبق دستور و منویات رهبری به تولیدات داخل نیز توجه ویژه دارد.

به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی پور روز شنبه در آیین آغاز تولید کاغذ چاپ و تحریر ویژه کتب درسی دانش آموزان کشور در شرکت صنایع چوپ و کاغذ مازندران در ساری افزود : مافیا سود و منافع  زیادی را از واردات می برند ، اما دولت سیزدهم مقابل این  مافیا ایستادگی کرده و می کند و از طرفی با تمام قدرت و به صورت کارشناسی از ظرفیت تولیدات داخلی استفاده و حمایت خواهد کرد.

وی با اظهار این که همسو با رویکرد خودکفایی و تامین محصولات مورد نیاز در داخل کشور طبق منویات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم ، مازندران نیز پیشگام شده است، ادامه داد: امروز حمایت دولت از تولیدات داخلی با افزایش تولید و تامین برنج با استفاده از شرکت های دانش بنیان و با حفظ زمین های کشاورزی و تامین ۷۰ درصد کاغذ کتب درسی عملیاتی شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : مازندران در اجرای جراحی بزرگ اقتصادی دولت ، در تولید مرغ  و روغن نیز نقش محوری را داشته که خوشبختانه طبق گزارش دولت این  استان رو سفید بیرون آمد و تولید کنندگان استان همچنان باید به تولید داخل به صورت کیفی و کمی توجه کنند.

حسینی پور ضمن قدردانی از وزارت آموزش و پرورش به خاطر عقد قرارداد تامین ۳۰ هزار تن کاغذ کتب درسی از شرکت  چوب و کاغذ مازندران ، گفت : این یک حرکت و اقدام انقلابی دولت سیزدهم است که البته  در دولت مردمی و بسیجی این دولت امری طبیعی به شمار می رود.

وی افزود : شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران باید به مرکز تولید کاغذهای مورد نیاز کشور تبدیل شود و این خواسته شخص رییس جمهور است. امروز جشن تولید ۷۰ درصدی  کاغذهای کتب درسی کشور در مازندران ،نشان همگامی مسوولان استان با نگاه دولت مردمی است .
استاندار مازندران گفت : مسوولان اثبات کنند که کم نمی آورند و با نگاه مردم حرکت می کنند . یعنی مسوولان مردم را باور کنند و نگاه با بیگانه و اجانب را از برنامه های توسعه ای دور کنند. همه مشکلات در مسایل تولیدات داخلی ، وجود مافیا هستند .

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: باید تکنولوژی های کارخانه های تولیدی را به روز کنیم و این سیاست باید مورد توجه قرار بگیرد ، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز باید به  تجهیزات روز دنیا در امر تولید کاغذ برسد و این مهم همت مسوولان ، استادان و مهندسان در این صنعت را می طلبد .

استاندار مازندران با اظهار این که واردات چوپ در ستاد تسهیل استان  حل و فصل شده است، در عین حال گفت: سیاست گذاری اصلی این است که در مازندران با توجه به شرایط آب و هوایی و سیاست حمایت از تولیدات  داخلی ، زراعت جوپ را باید جدی تر بگیریم و گروهی از دانشگاهیان استان  مامور چگونگی تولید و زراعت چوب شده اند و زمین های مستعد برای زراعت چوب نیز شناسایی شده است.

حسینی پور با ذکر این نکته که استفاده از منابع چوبی جنگلی را باید طبق بررسی کارشناسی به خصوص برداشت از چوب های شکسته و افتاده جنگلی که عاملی برای آتش سوزی شده در حال برنامه ریزی کارشناسی است ، بیان داشت: یقین کنید مسوولان دولت سیزدهم نهایت پشتیبانی  و همکاری را با واحدهای تولیدی داخل در همه حوزه ها دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.