کد خبر : 7592
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
129 views

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد

احیای دو واحد تولیدی ورشکسته در مازندران

احیای دو واحد تولیدی ورشکسته در مازندران
حجت‌الاسلام اکبری از احیای دو واحد تولیدی ورشکسته در استان خبر داد و گفت: از آنجا که تعطیلی یک واحد تولیدی آثار و تبعات زیادی به همراه دارد، دادگستری استان مازندران واداره تصفیه امور ورشکستگی استان به جای آنکه شرکت‌های ورشکسته را تعطیل کند آن‌ها را تحت نظر خود قرار می‌دهد.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری از احیای دو واحد تولیدی ورشکسته در استان خبر داد و اظهار کرد: در دوران جدید تحول دستگاه قضایی، سیاست احیاء کارخانه‌های تعطیل و یا ارتقای شرکت‌های نیمه تعطیل مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: از آنجا که تعطیلی یک واحد تولیدی آثار و تبعات زیادی به همراه دارد، دادگستری استان مازندران و اداره تصفیه امور ورشکستگی استان به جای آنکه شرکت‌های ورشکسته را تعطیل کند آن‌ها را تحت نظر خود قرار می‌دهد.

رئیس اقتصاد مقاومتی استان مازندران، اهمیت احیای واحدهای تولیدی ورشکسته  را بسیار با ارزش دانست و افزود: در برخی از واگذاری‌های نادرست و غیراصولی و همچنین برخی مشکلات مالی و حقوقی شاهد تعطیلی برخی کارخانجات و واحدها هستیم که اداره تصفیه امور ورشکستگی استان  با رویکرد حمایت از تولید و جلوگیری از بیکاری کارگران گام ارزشمندی در راستای رونق و حمایت از تولید است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.