کد خبر : 7619
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
146 views

فرمانده کل انتظامی کشور:

به‌هیچ عنوان افزایش قیمت صدور گذرنامه نداریم/مردم به شایعات توجه نکنند

به‌هیچ عنوان افزایش قیمت صدور گذرنامه نداریم/مردم به شایعات توجه نکنند
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امسال به‌هیچ‌عنوان افزایش هزینه صدور گذرنامه را نخواهیم داشت؛ گفت: اخباری مبنی بر تغییر و افزایش قیمت صحت ندارد و شایعه است.

به گزارش تیتر شمال؛ سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور امروز در حاشیه  بازید از کلانتری ۱۲ شهرستان ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال به‌هیچ‌عنوان افزایش هزینه صدور گذرنامه را نخواهیم داشت.

 

وی افزود: مصوبه سال‌های گذشته برای امسال نیز اجرا خواهد شد و اخباری مبنی بر تغییر و افزایش قیمت صحت ندارد و شایعه بوده و مردم توجهی به شایعات نکنند.

 

فرمانده کل انتظامی کشور، خاطرنشان کرد: کسانی که ضرورتی ندارد گذرنامه داشته باشند به مراکز مراجعه نکنند تا افرادی که سفری را در پیش دارند یا تصمیم به سفر اربعین و زیارت عتبات دارند بتوانند راحت‌تر و در بازه زمانی کمتری، گذرنامه خود را اخذ کنند.

 

اشتری تاکید کرد: اینکه گفته شده است باید گذرنامه‌ها 6 ماه مهلت داشته باشد ما در حال هماهنگی با پلیس کشور عراق هستیم تا اگر گذرنامه‌ای یک ماه هم اعتبار دارد، نیاز نباشد که تمدید شود و در صورت موافقت پلیس عراق، به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 

وی اعلام کرد: ما هیچ مشکلی در صدور گذرنامه نداریم و بنظر می‌رسد نیازی نیست که تا این حد مردم خود را به زحمت بیندازند.

فرمانده کل انتظامی کشور،تصریح کرد: ما در حال تدارک ارائه خدمات هوشمند و مجازی هستیم که طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

 

فرمانده کل انتظامی کشور، متذکر شد: بنا است در این طرح، افرادی که قبلا گذرنامه دریافت کرده‌اند با مراجعه به سامانه پلیس من، درخواست خود را ثبت کنند و گذرنامه در درب منزل به آن‌ها تحویل داده شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.