کد خبر : 7767
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
174 views

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران خبر داد:

اقامه نماز جمعه 14 مردادماه درتمامی شهرهای مازندران/مصلی ساری میزبان شیرخوارگان حسینی خواهد بود

اقامه نماز جمعه 14 مردادماه درتمامی شهرهای مازندران/مصلی ساری میزبان شیرخوارگان حسینی خواهد بود
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، گفت: نماز جمعه چهاردهمین روز از مردادماه در 47 شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌ویژه در شهرهای قرمز و نارنجی، برگزار می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مختلف مازندران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی کرونا و استانداری مازندران، این هفته نیز در تمام شهرهای استان نماز وحدت آفرین جمعه اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه دومین نماز جمعه مردادماه 1401 برای شصت‌‌ودومین هفته متوالی در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود؛ افزود: بنا بر آخرین تصمیمات اعلام شده دیگر عدم برگزاری نماز جمعه در شهرهای استان را نخواهیم داشت و نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی به شرط برگزاری نماز در فضای باز و با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان اینکه بسته به تصمیم اتخاذ شده، برقراری نماز جمعه به شرط برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد در مصلی‌ها و در شهرهای نارنجی و قرمز در محیط‌‌های باز در تمامی شهرهای استان اقامه می‌شود؛ تصریح کرد: نکته مهم در برگزاری نماز در شرایط حال حاضر،  رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به بازگشت رنگ قرمز و نارنجی به شهرهای استان است.

انتظاری خاطرنشان کرد: این هفته 14 مردادماه اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای استان با وضعیت زرد (در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز و حداکثر به تعداد 100 نفر و به مدت 40 دقیقه) بلا مانع است.

وی در پایان گفت: نماز جمعه در چهاردهمین روز از مردادماه در 47 شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی (طبق جدول انحصاری) برگزار می‌شود.

گفتنی‌ است؛ نماز جمعه این هفته در مرکز مازندران به امامت حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری، اقامه خواهد شد.

شایان ذکر است مصلی ساری در روز جمعه و از ساعت 9 صبح میزبان شیرخوارگان حسینی خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.