کد خبر : 7803
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
144 views

استاندار مازندران:

مازندران در چهار سال آینده به ۱۲۷ هزار مسکن نیاز دارد

مازندران در چهار سال آینده به ۱۲۷ هزار مسکن نیاز دارد
استاندار مازندران با بیان این که ۱۲۷ هزار واحد مسکن، نیاز استان در چهار سال آینده است، گفت: مسکن سازی برای مناطق مختلف مازندران باید به تناسب صورت گیرد.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی پور در جلسه کارگروه زیربنایی استان مازندران که با محوریت شهرک‌های تازه تاسیس مسکونی برگزار شد، با بیان این که ۱۲۷ هزار واحد مسکن نیاز استان در ۴ سال آینده است، افزود: دستگاه‌های خدماتی خودشان را برای تحقق این مهم آماده کنند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه شهرک سازی، سیاست گذاری حاکمیت برای مسکن است، یادآور شد: باید از زمین های کشاورزی صیانت کنیم و برای نقاط قابل سکونت برای افراد مختلف سیاست گذاری اصولی داشته باشیم تا بتوانیم این بخش را بدرستی مدیریت نماییم. در همین راستا شرکت سرمایه گذاری از کشور ترکیه با جدیدترین مکانیزم و پیشرفته ترین تکنولوژی حوزه مسکن، اخیرا به مازندران آمد و بزودی کارش را آغاز می کند.

حسینی پور، با اشاره به این که سیاست گذاری که در حوزه مسکن انجام می دهیم برای ۵۰ سال آینده خودش را نشان می دهد، تصریح کرد: باید برای مناطق محروم نیز برنامه متناسب و ویژه داشته باشیم تا بتوانیم این مناطق را با سیاست گذاری های متناسب آباد کنیم.

وی، با اشاره به این که مازندران دچار مشکل در تامین زمین است و قیمت های زمین در استان بسیار بالارفته است، افزود: شهرک سازی در استان با توجه به تامین زمین از سوی دولت بزرگترین اتفاق است و باید به این سمت حرکت کنیم چرا که مورد تاکید وزارت راه و شهرسازی است.

استاندار مازندران گفت: در شهرک ها باید تلفیقی از انبوه‌سازی و ویلاسازی را اجرایی کنیم تا بتوانیم ذائقه ها را در حوزه مسکن هدایت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.