کد خبر : 7838
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
97 views

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

قوانین مستحکمی برای دفاع از حقوق خبرنگاران نداریم/اختلافات دلیل اصلی عقب‌ماندگی امروز مازندران

قوانین مستحکمی برای دفاع از حقوق خبرنگاران نداریم/اختلافات دلیل اصلی عقب‌ماندگی امروز مازندران
بابایی کارنامی با بیان اینکه عقب ماندگی امروز مازندران به اختلافات و اختلاف نظرها باز می‌گردد که با هدر دادن زمان، فرصت‌ها را از دست دادیم؛ گفت: متاسفانه در حال حاضر در کشور قوانین مستحکمی برای دفاع از حقوق خبرنگاران نداریم.


به گزارش تیتر شمال؛ علی بابایی کارنامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، به چالش‌ها و آسیب‌های حرفه خبرنگاری اشاره کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر در کشور قوانین مستحکمی برای دفاع از حقوق خبرنگاران نداریم.

وی افزود: اگر امروز صدای خبرنگار به‌عنوان صدای افکار عمومی برای جامعه در حوزه‌های محتلف بلند می‌شود این صدا صدایی از جنس مردم و سراسر صداقت است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی،خاطرنشان کرد: بنده نقدهای اصحاب رسانه را در دوران دو دولتی که تجربه کردم انصافا به‌جا می‌دانم، ما از این انتقادات استفاده خواهیم کرد و در آینده نزدیک از ظرفیت خبرنگاران برای حضور در مجلس استفاده خواهیم کرد.

بابایی کارنامی عنوان کرد: متاسفانه یکی از دلایل عقب ماندگی مازندران، اختلافات میان یک نماینده با نماینده دیگر، یک خبرنگار با یک نماینده، یک مدیر با یک مدیر دیگر و نظایر آن است که تنها این فضا، وقت و زمان را هدر داده است.

وی ادامه داد: ما از زمان به صورت بهینه استفاده نکردیم و فرصت‌ها را با همین اختلافات از دست دادیم، رو به جلو حرکت نکردیم، از گذشته درس نگرفتیم، نقد کردیم اما راهکار ارائه ندادیم و در نهایت اوضاع فعلی را رقم زده‌ایم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: بدترین دوران مجلس، مجلسی است که آغاز کارش مصادف با تغییر تحول دو دولت یعنی پایان یک گفتمان و آغاز یک گفتمان جدید است چرا که در دولت قبل مدیران انگیزه ندارند و در دوران دولت جدید درگیر تغییر و تحولات و انتصابات هستند.

بابایی کارنامی مطرح کرد: از سویی دیگر این مجلس دارای 176 نماینده دور اولی است؛ هر چند این مجلس به لحاظ کمی بیشترین عملکرد را دارد اما در کیفی یک نقاط ضعفی هم دارد.

وی متذکر شد: متاسفانه فاصله محسوس حقوق میان کارکنان وجود دارد که منشا آن قوانین است و لذا وقتی مشا قوانین ثابت، مدخن و عادلانه نداشته باشید طبیعی است که چنین پیامدهایی را خواهید داشت.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: علیرغم انتقادهایی که در این جلسه به عملکرد استاندار می‌شود اما ایشان دغدغه‌های فراوانی دارند و مطالبات شما خبرنگاران را به استاندار انعکاس خواهم داد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.