کد خبر : 8416
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۵۰
56 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

یک‌طرفه شدن محورهای کندوان و هراز

یک‌طرفه شدن محورهای کندوان و هراز
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یک‌طرفه می‌شوند.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه و سه شنبه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

هاشمی ادامه داد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

وی گفت: تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز دوشنبه از محور سوادکوه ممنوع می‌باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اظهار کرد: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز چهارشنبه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوهو و بالعکس ممنوع می‌باشد.

این مسئول بیان کرد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

هاشمی افزود: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌گردد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.