کد خبر : 8602
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
126 views

فرمانده سپاه کربلا:

صحنه‌گردانان اغتشاشات اخیر در مازندران بازداشت شدند

صحنه‌گردانان اغتشاشات اخیر در مازندران  بازداشت شدند

به گزارش تیتر شمال؛ سردار سیاوش مسلمی در حاشیه نهضت کمک مومنانه در آمل در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اغتشاشات اخیر ، اظهار کرد: جریان نفاق، سلطنت طلبها و همه معاند ان در این برهه از عمر  انقلاب ، با یک بهانه مترصد ضربه زدن به انقلاب بودند که شروع این فتنه فوت خانم



به گزارش تیتر شمال؛ سردار سیاوش مسلمی در حاشیه نهضت کمک مومنانه در آمل در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اغتشاشات اخیر ، اظهار کرد: جریان نفاق، سلطنت طلبها و همه معاند ان در این برهه از عمر  انقلاب ، با یک بهانه مترصد ضربه زدن به انقلاب بودند که شروع این فتنه فوت خانم امینی بود و اگر این حادثه نبود یک حادثه دیگر را رمز فتنه خود قرار میدادند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه حضور گسترده مردم و همه آنهایی که دغدغه ایران و انقلاب اسلامی را دارند، به میدان آمدند و فتنه را خنثی کردند، افزود: مازندران در محکومیت اغتشاشات اخیر ثابت کرد که دیار علویان است.

مسلمی در ادامه به بازداشت عده ای از بازیگران اصلی این اغتشاشات هم اشاره کرده و گفت: افرادی که به صورت عامدانه و آگاهانه در این اغتشاش صحنه گردانی کردند مثل جریان نفاق ، سلطنت طلبها و گروه های تجزیه طلب که با انواع وسایل سرد و گرم ، به بیت المال خسارت وارد کردند و به جان ماموران مدافع امنیت و بسیجی ها حمله کردند، این افراد بازداشت شدند.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: به واسطه حضور مردم وضعیت بسیار خوبی را در مازندران شاهد هستیم . از خانواده هم در خواست می کنیم مراقب فرزندان خود که سرمایه های نظام هستند ،باشند تا فریب جریان های رسانه ای دشمن را نخورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.