کد خبر : 8751
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۲۶
222 views

توسط رئیس سازمان بسیج صورت گرفت؛

اهدای هدیه رهبر انقلاب به بسیجی مجروح مدافع امنیت مازندران+تصاویر

اهدای هدیه رهبر انقلاب به بسیجی مجروح مدافع امنیت مازندران+تصاویر
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری از موسی عنایتی بسیجی مدافع امنیت عیادت کرد و هدیه رهبر معظم انقلاب را به وی اهدا کرد.

به گزارش تیترشمال؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با حضور در بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) ساری از موسی عنایتی بسیجی مدافع امنیت و جوان ۱۹ ساله قائمشهری که در اغتشاشات اخیر توسط آشوبگران دچار مجروحیت شد، عیادت کرد و پیام رهبر معظم انقلاب را به وی ابلاغ و هدیه را تقدیم کرد.

سردار سلیمانی در این دیدار با آرزوی سلامتی برای این جوان بسیجی گفت: بسیج آماده به کار‌ترین و فداکارترین جوانان کشور را دارد که در راه اهداف عالی نظام اسلامی از خودگذشتگی می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تا وقتی که بسیج و بسیجی در میدان حضور فعال دارد، توطئه‌ها وفتنه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهد برد، افزود: از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیجیان؛ ولایتمداری و دفاع با بصیرت تا پای جان از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سردارسلیمانی در ادامه با پیگیری از روند درمانی این بسیجی مدافع امنیت و با قدردانی از پزشکان و کادردرمانی بیمارستان، دستورات لازم را جهت ارائه خدمات درمانی هرچه بهتر صادر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.