کد خبر : 8785
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
115 views

در جلسه کارگروه احیاء و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی مازندران؛

اعطاء 300 میلیارد ریال تسهیلات 16 واحد تولیدی در شهرک صنعتی کیاسر تصویب شد

اعطاء 300 میلیارد ریال تسهیلات 16 واحد تولیدی در شهرک صنعتی کیاسر تصویب شد
مشکلات 16 واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کیاسر، در جلسه مطرح شد و با بررسی های لازم اعطاء تسهیلات بالغ بر 300 میلیارد ریال به این واحدها، مورد تصویب قرار گرفت.


به گزارش تیترشمال؛ سومین جلسه کارگروه احیاء و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی شهرکها و نواحی صنعتی استان به ریاست خیریانپور، معاون همآهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، با محوریت بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کیاسر برگزار شد. ‎

حسن خیریانپور در این جلسه که با حضور امینی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، فانی، رئیس سازمان صمت و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کیاسر در سالن جلسات شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار شد، گفت: عمده مشکلات واحدهای صنعتی، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش است که با اعطاء تسهیلات مناسب، گام مؤثری برای حرکت چرخه صنعت و افزایش ظرفیت تولید خواهد بود.

معاون همآهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران افزود: عارضه یابی و علل رکود واحدهای تولیدی و توان سنجی آنان برای راه اندازی مجدد و اخذ تصمیمات صحیح در کمک به راه اندازی و احیاء آنها، از اهداف مهم تشکیل این کارگروه است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران در حاشیه این جلسه خاطرنشان کرد: مشکلات 16 واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کیاسر، در جلسه مطرح شد و با بررسی های لازم اعطاء تسهیلات بالغ بر 300 میلیارد ریال به این واحدها، مورد تصویب قرار گرفت.

امینی تاکید کرد: پیگیری احداث دامداری با ظرفیت 5000 رأس با سرمایه گذاری بالغ بر 8000 میلیارد ریال بمنظور راه اندازی واحد لبنی زیرمجموعه شرکت آرین سینا در شهرک صنعتی کیاسر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام//

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.