کد خبر : 8929
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
114 views

استاندار مازندران:

مدیران در جابجایی معاونان و روسای واحدها تعلل نکنند

مدیران در جابجایی معاونان و روسای واحدها تعلل نکنند
استاندار مازندران گفت: مدیران در جابجایی معاونان و روسای واحدها تعلل نکنند، این که بعضی از مدیران پس از یک سال هنوز معاون و مدیران زیر مجموعه را نه تعویض و نه تثبیت کردند ، اصلا درست نیست


به گزارش تیترشمال؛ سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در جلسه شورای اداری مازندران با بیان این که امروز مردم نسبت به هجمه بعضی فریب خوردگان نگران و ناراحت هستند، افزود: اگرچه مردم همواره با ایستادگی دشمنان را شرمنده و خجالت زده کردند این بار نیز این فریب خوردگان شرمنده می شوند؛ اگرچه دشمنان هرگز آرام نمی نشینند ولی این که در مصاف با حربه های دشمنان چه کار کنیم، بسیار مهم است.

استاندار مازندران بر ضرورت آگاه سازی نسل جدید در خصوص دستاوردهای کشور در بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: اگرچه دشمن در عرصه اقتصادی تحریم های پیچیده ای را انجام  داده است، ولی بیشترین توسعه در حوزه اقتصادی در دل تحریم ها حاصل شد.

حسینی پور بیان کرد: امروز دشمن مشاهده کرده که ایران الگوی مدیریت تحریم را به کشور های دیگر دیکته کرده است به طوری که امروز روسیه متوسل به ایران در چگونگی مدیریت تحریم و دور زدن آن شده است.

وی ادامه داد: سرویس های اطلاعاتی با قدرت همه شگردها و روش ها را علیه ایران به کار گرفته اند اما کاری را پیش نبرده و توطئه های آنان خنثی شد؛ دلیلش این است که دشمنان نمی دانند پشتوانه معنوی ایران، اعتقاد به امام زمان (عج) و خون سرخ شهدا  است، موضوعی که در معادلات دشمنان نیست و با انجام عملیات و هزینه سنگین نتیجه نمی گیرند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با بیان اینکه دشمنان امنیت کشور را در آشوب و اغتشاش  هدف گرفتند اما موفق نشدند، گفت: تمامی سرویس های اطلاعاتی را بکارگیری کردند اما خنثی شدند.امروز علاوه بر این که امنیت مردم و کشور را صیانت می کنیم، اغتشاش و آشوب اخیر نیز پیچیده ترین روش ها بوده است که خنثی شد.

حسینی پور با اشاره به تلاش های رسانه های استکباری برای متهم کردن جمهوری اسلامی ایران در مرگ مهسا امینی، توضیح داد: آنان در گام بعدی به دنبال سلبریتی ها و کسانی که در بین مردم جایگاه داشتند رفتند که چرا مهسا امینی را کشتند و در مرحله سوم مدیریت رفتار بود یعنی پس از گفتاری و پنداری برای کشاندن مردم به خیابان برنامه ریزی کردند.

وی ادامه داد: امروز گفتمان زن، زندگی و آزادی را به راه انداختند و در ادامه نیز به لحاظ امنیتی در غرب کشور که پایگاه رژیم صهیونیستی در آن منطقه است رفتند و سپس به شرق کشور بین اهل سنت و شیعه تفرقه انداختن را در پیش گرفتند.

استاندار مازندران بیان کرد: سرویس اطلاعاتی دشمن با تمام  قدرت علیه نظام ورود پیدا کرده است اما با درایت محکم و بی نظیر رهبر معظم انقلاب هژمونی ضد انقلاب و دشمنان برهم خورده است. رژیم  صهیونیستی و آمریکا نیز در تریبون رسمی علیه نظام جمهوری اسلامی جبهه گرفتند. این که شعارها علیه امام راحل و رهبر انقلاب را به عنوان یک حربه استفاده می کنند، نشانه راه درست رهبری انقلاب است چراکه هر موقع  ایران از سوی آنان تشویق شد با بحران مواجه شد. یقین کنید هیچ کس به اندازه رهبر انقلاب تحلیل شناسی از حربه دشمنان را ندارد.

حسینی پور افزود: ایران با استراتژی ایستادگی که رهبر معظم انقلاب مورد تاکید دارند تمام حربه های دشمنان را خنثی و پدر استکبار را در آورد. قرار دادن دانش آموزان به عنوان جوانان و نوجوانان مقابل نظام خبیث ترین کار دشمنان است.

وی ادامه داد: دشمنان در سال های کرونا از فضای مجازی بیشترین بهره برداری را در رسیدن به اهداف خود داشتند، به طوری که در اغتشتاش اخیر حتی در فضای بازی مجازی بچه ها را تحریک کردند. بدانید اگر تا کنون صبر و تحمل کردیم فقط به خاطر جدا شدن صف مردم از فریب خوردگان بوده است.بالاترین درصد دستگیری ها از افرادی هستند که آسیب دیده اجتماعی بشمار می آیند و جزو فرزندان طلاق و زنان مطلقه و کسانی که با مشکلات اقتصادی شدید مواجهند، هستند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران تاکید کرد: مدیران و مسوولان بدانید ما غفلت داشتیم و امروز هر مسوولی در حوزه ماموریتش باید درست کار کند؛ امروز جنگ همه جانبه علیه ایران است پس همه وظیفه داریم برای حفظ نظام و خدمت رسانی به مردم سنگ تمام بگذاریم.

حسینی پور افزود: هر دستگاهی که به مردم به درستی بر اساس ماموریتش خدمت مطلوب ارایه نکند، خائن است چرا باید در صدور مجوزها برای مردم مشکل ساز باشیم؟ اکنون تمام تسهیلات را برای مردم بگذاریم؛ هرکسی در ماموریتش به درستی به مردم خدمت نکند کمک کار دشمنان می شود.

وی با بیان این که مسیح علی نژاد دیوانه است و کاری هم به ایشان نداریم، گفت: مسوولان حواسشان پرت نشود ما باید ماموریت کاری خودمان را که خدمت به مردم است را درست انجام دهیم. اگر دانش آموزانی که از یک مدرسه کشف حجاب می کنند مدیران و مسوولان بی توجهی می کنند، ما مسوولیت داریم و نباید منتظر ایجاد امنیت از سوی نیروهای مسلح باشیم، امنیت امری ترکیبی است و همه باید درست کار کنند، ما نقش همه دستگاه ها را رصد می کنیم، کار مردم را انجام ندادن برابر با همراهی با دشمنان است.

استاندار مازندران بیان کرد: تک تک افراد مسوول و مدیر در امنیت مردم نقش دارند ،ارباب رجوع باید راضی برود ،مانع  تراشی نکنید، کاری که امروز می توان انجام داد را به فردا نیاندازید. اگر عملکرد مدیریت در دستگاه ها درست نباشد دشمنان رخنه می کنند. رهبری انقلاب مثل شیر مقابل دشمنان ایستاده است. همه بدانیم و دشمن نیز بداند تا زمانی که رهبر انقلاب بالای سر مملکت است غلطی نمی تواند انجام بدهد.

حسینی پور یادآور شد: شدید ترین حملات را علیه نظام کردند، همه مسوولان در این شرایط تحریم دشمن ،وظیفه مهمی برای خدمت مردم داریم هر مدیری در حوزه مدیریتی باید به خدمات مطلوب به مردم ابتکار عمل نشان دهد. عمده جوانان به خصوص دانشجویان ما دلداده انقلاب، رهبری و اسلام هستند.

مدیر که در اغتشاشات اخیر دلش لرزید استعفا بدهد ، مدیران انقلابی می خواهیم 

وی با اظهار این که مدیران انقلابی باید پای کار بیایند، برخی از مدیران فکر کردند که اتفاقی افتاده و پیدایشان نبود، تصریح کرد: اگر مدیری باشد که حتی در دلش فکر کرد که  اتفاقی افتاده است و لرزید استعفا بدهد، مدیری انقلابی و کسی که تا پای شهادت بایستد را می خواهیم. ما برای بعضی از مدیران در انتخاب اشتباه کردیم؛ همه از اصولگرا و اصلاح طلب بدانند  اگر کسی تصور کند اتفاقی می افتد و اگر این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد اولین کسانی هستند که بالای دار می روند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با ذکر این نکته اگر جایی کجروی رخ داده است از ماست، گفت: در طول یکسال کارهای بزرگی رخ داده است و این را شما انجام دادید.امروز اقتصاد مازندران بازار سه کشور روسیه ،چین و هند را هدف قرار داده است.

حسینی پور با ذکر این نکته که هر یک از جوانان جذب منافقان شوند،  ما مسوول هستیم ، ادامه داد: مدیران در جابجایی معاونان و روسای واحدها تعلل نکنند، تیم باید هماهنگ باشد لذا تعیین تکلیف کنید ، این که بعضی از مدیران پس از یک سال هنوز معاون و مدیران زیر مجموعه را نه تعویض و نه تثبیت کردند ، اصلا درست نیست ، بازرسی ها از سوی استانداری فعال شده است و بزودی خومان تعیین تکلیف خواهیم کرد.

منبع: ایرنا مازندران

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.