کد خبر : 8950
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
106 views

رئیس هیات نجات غریق مازندران:

حقوق شهریورماه 700 ناجی مازندران تاکنون پرداخت نشده است

حقوق شهریورماه 700 ناجی مازندران تاکنون پرداخت نشده است
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: مطالبات شهریورماه ۷۰۰ نفر از ناجیان غریقی که امسال در طرح ساماندهی سواحل در دریای مازندران مشغول به خدمت بودند تاکنون پرداخت نشده است.


به گزارش تیترشمال؛ نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای خردادماه تا پایان شهریوماه سال گذشته، ۱۰۴ نفر به دلیل غرق شدگی در دریای مازندران جان خود را از دست داده بودند که بنا بر آمار پزشکی قانونی استان این آمار در مدت مشابه سال جاری با ۱۲.۵ درصد کاهش به ۹۱ جان‌باخته رسید.

وی افزود: در سال گذشته، ۶۳۴ نفر از هموطنانی که در دریای مازندران غرق شده بودند توسط نیروهای نجات غریق حاضر در سواحل استان نجات یافتند که این رقم با افزایش چشمگیری امسال به یک‌هزار و ۲۵۳ نفر رسید.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران خاطرنشان کرد: از مجموع یک‌هزار و ۲۵۳ نفری که توسط ناجیان غریق در دریای مازندران نجات یافتند، ۲۱۰ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

کریمیان ادامه داد: این آمار گویای آن است این نجات یافتگان جان باخته بودند که با اقدامات ناجیان، احیاء و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران تصریح کرد: مطالبات ماه شهریور ۷۰۰ تن از ناجیان غریقی که امسال در طرح ساماندهی سواحل در دریای مازندران مشغول به خدمت بودند تاکنون پرداخت نشده است.

وی متذکر شد: با پیگیری‌های انجام شده قرار است حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این معوقات با تهیه اسامی نهایی در هفته های آینده از سوی استانداری مازندران پرداخت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.