کد خبر : 9313
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
67 views

عضو کمیسیون عمران مجلس:

بنگاه‌های راکد در راستای رونق تولید واگذار شود

بنگاه‌های راکد در راستای رونق تولید واگذار شود
عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و معیشتی این است که دولت برود و شرکت های راکد و نیمه راکد خود را فعال کند.


به گزارش تیترشمال؛ کمال علیپور خنکداری در گفت و گو با خبرنگار ما، در ارزیابی خود از بازگشت به کار کارگاه های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل با گذشت ۸ ماه از سال بیان کرد: یکی از وظایف وزارت صمت ارزیابی شهرک های صنعتی است تا کارخانجات نیمه تعطیل را فعال کند.

وی تاکید کرد: وزارت صمت وظیفه دارد که اگر کارخانجات نیمه تعطیلی وجود دارد و اگر شرایط فراهم است این کارخانجات را با در نظر گرفتن اهلیت افراد، واگذار کند.

علیپور خنکداری بیان کرد: یکی دیگر از وظایف وزارت صمت این است که کارخانجات تولیدی خودش که راکد مانده و یا وضعیت نا به سامانی دارد و در حال ورشکستگی است به آن بپردازد.

وی تاکید کرد: پیشنهاد می شود در این بخش از صندوق حمایت از صنعت بهره گرفته شود تا این کارخانجات تعطیل بتواند به ادامه فعالیت خود بپردازند.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: قطعا اگر شرایط تولید در کشور خوب شود هم وضعیت تولید و هم وضعیت اشتغالزایی کشور بهبود می یابد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس بیان کرد: به طور غیر رسمی نرخ بیکاری ما ۱۵ الی ۱۶ درصد است لذا وقتی که اشتغال ایجاد شود تولید رونق پیدا می کند و نهایتا شرایط اقتصادی کشور بهتر می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: در صورت رونق تولید شرکت های تولیدی مالیات خود را پرداخته کرده و بدین وسیله ما دیگر با کسری بودجه مواجه نخواهیم شد.

علیپور خنکداری بیان کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و معیشتی این است که دولت برود و شرکت های راکد و نیمه راکد خود را فعال کند و آنهایی که فعال نبوده اند را به افراد صلاحیت دار واگذار کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.