کد خبر : 9401
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
87 views

جانشین انتظامی مازندران اعلام کرد:

دستگیری سارقان مسلح خودرو در منطقه کیاسر ساری

دستگیری سارقان مسلح خودرو در منطقه کیاسر ساری
جانشین انتظامی استان مازندران از وقوع سرقت مسلحانه در منطقه کیاسر شهرستان ساری خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی، 2 سارق مسلح به همراه سلاح کلت کمری دستگیر شدند.


به گزارش تیترشمال؛  سیدموسی حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز کنترل پلیس 110، مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه خودرو در یکی از مناطق کوستانی کیاسر شهرستان ساری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: سارقان خودرویی را به مقصد شهرستان سمنان کرایه کرده بودند در حوالی روستای ایول منطقه کیاسر (جاده ساری به سمنان) به بهانه استفاده از سرویس بهداشتی خودرو را متوقف و با اسلحه کلت راننده را تهدید و خودرو را به سرقت بردند.

جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه راننده خودرو در فرصتی مناسب توانست خود را از ماشین به بیرون پرت کند، تصریح کرد: ماموران پس از اجرای طرح مهار، خودروی سرقتی را بعد از گذشت یک ساعت به صورت بلاصاحب در چند کیلومتری محل سرقت کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در ادامه با گشت زنی هدفمند در منطقه هر دو سارق را که در یک چهار دیواری پنهان شده بودند، با رعایت قاون بکارگیری سلاح دستگیر و دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه بیست عدد فشنگ جنگی از آنان کشف کردند.

حسینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران طی بازرسی از منزل اجاره ای متهمان، تعداد دو دستگاه گوشی اندروید سرقتی و چهل عدد فشنگ جنگی کلت به همراه پنج عدد دستبند پلاستیکی کشف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه با انگیزه مالی اقرار و با قرار بازداشت موقت روانه زندان در شهرستان ساری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران  همچنین در ادامه از کشف بیش از 600 هزار نخ، انواع سیگار خارجی قاچاق و توقیف 3 دستگاه خودروی و پلمب 2 انبار در شهرستان بابل خبر داد.

حسینی در این زمینه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای خارجی، طرح برخورد با قاچاق کالا در سطح استان مازندران در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران در اجرای این طرح پس از برسی های اطلاعاتی توانستند 2 نفر از افرادی را که در خصوص قاچاق سیگار خارجی در شهرستان بابل فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از 2 انبار یبیش از 600 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف و 2 متهم را دستگیر و همچنین 3 دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کارماموران پلیس این فرماندهی قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.