کد خبر : 9472
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
90 views

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران:

پیگیر اختصاص 3 کشتی به بندر امیرآباد هستیم

پیگیر اختصاص 3 کشتی به بندر امیرآباد هستیم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، گفت: با توجه به اینکه مدیرعامل سازمان کشتیرانی قول مساعد تخصیص 3 کشتی به بندر امیرآباد را داده است؛ لذا در حال پیگیری برای تحقق این مهم هستیم.


به گزارش تیترشمال؛ حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، در جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی استان، اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان می‌بایست برنامه‌های ادارات کل جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در برنامه عملیاتی رشد اقتصادی استان به‌صورت مستمر پیگیری و نظارت نماید.

وی افزود: این دستگاه ها موظف هستند گزارش نظارتی خود را در جلسات ستاد رشد اقتصادی استان ارائه نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری جهشی در رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در برنامه‌های استان و ضرورت تحرک فزاینده در تحقق آن‌ها می‌بایست در بدنه مدیریتی و کارشناسی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان‌ها تبدیل به یک گفتمان شود.

خیریان‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه مدیرعامل سازمان کشتیرانی قول مساعد تخصیص 3 کشتی به بندر امیرآباد را داده است؛ لذا در حال پیگیری برای تحقق این مهم هستیم.

وی عنوان کرد: طرح توانمندسازی 500 روستا در دستور مدیریت ارشد استان و جهاد کشاورزی قرار دارد و نسبت به تعیین برش روستاهای هدف می‌بایست اقدام لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، متذکر شد: در این راستا، تخصص‌های هر روستا و محصولات برندینگ روستاهای هدف می‌بایست به فرمانداران اعلام گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.