کد خبر : 9717
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
79 views

استاندار مازندران تاکید کرد:

لزوم جلوگیری از افزایش قیمت‌ها با تشدید نظارت بر بازار/مقابله با گران‌فروشی مطالبه به‌حق آحاد مردم است

لزوم جلوگیری از افزایش قیمت‌ها با تشدید نظارت بر بازار/مقابله با گران‌فروشی مطالبه به‌حق آحاد مردم است
حسینی‌پور با بیان اینکه باید دستگاه های اجرایی با افزایش سطح نظارت و بازرسی، از افزایش قیمت کالاهای اساسی ممانعت کنند؛ گفت: آحاد جامعه از مسئولان انتظار مقابله جدی با گرانفروشی را دارند که کاملا مطالبه به حقی است.


به گزارش تیترشمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مازندران، اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی ربط باید با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود، نظارت و بازرسی در بازار را تشدید کنند.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی مانند جهاد کشاورزی و صمت باید با اقدام جهادی و پس از پایان ساعت اداری نیز پای کار باشند تا با افزایش سطح نظارت و بازرسی، از افزایش قیمت کالاهای اساسی ممانعت شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه در شرایطی که نظام اسلامی در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان قرار دارد و بدخواهان انقلاب نیز از هر ابزاری برای ایجاد نارضایتی عمومی در بین مردم استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این شرایط مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید با اقدام جهادی نسبت به کنترل بازار تلاش شبانه روزی داشته باشند و برای مقابله با این توطئه شوم دشمنان نیز در واقع آرایش جنگی به خود بگیرند.

نماینده عالی دولت در مازندران، خطاب به فرمانداران تاکید کرد: با تشدید سطح نظارت و بازرسی و بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود، از افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنند.

این مسئول با بیان اینکه درخواست مردم مازندران از مسوولان دستگاه‌های نظارتی و اجرایی مربوطه استان مقابله با گران‌فروشی و رصد مستمر بازار عرضه و تقاضا است؛ اعلام کرد:  آحاد جامعه نسبت به گرانی غیرقانونی برخی اقلام اساسی از بنده گلایه دارند که دغدغه آنان بحق است که باید با افزایش نظارت ها برای مقابله با گران فروشی اقدام شود.

حسینی‌پور تنظیم بازار را مهم‌ترین دغدغه مدیریتی در شرایط فعلی کشور برشمرد و تصریح کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید نسبت به ساماندهی محصولات تولیدی استان اهتمام بیشتری داشته باشند و در قالب ارایه طرح، مسایل و مشکلات مربوط به تولیدات استان را شناسایی و برای رفع آن نیز راهکار ارایه دهند.

وی بر لزوم آسیب شناسی مسایل مرتبط با بازار تاکید کرد و افزود: بکارگیری ظرفیت بسیج برای نظارت و بازرسی بر بازار استان در سال گذشته با نتایج بسیار مثبتی نیز همراه بود.

استاندار مازندران گفت: باید از ظرفیت نیروهای بسیج برای کنترل بازار شب عید استان استفاده کرد تا علاوه بر جلوگیری از افزایش قیمت برخی اقلام، باعث ایجاد رضایتمندی بین مردم شود.

نماینده عالی دولت در مازندران، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید سعید باستانی، از مسوولان و متولیان امر خواست نسبت به ذخیره سازی اقلام و کالاهایی که در ماه ضیافت الهی مصرف بیشتری دارند، اقدام کنند.

حسینی‌پور با بیان اینکه مازندران از ظرفیت بالایی برای تولید کالاهای اساسی برخوردار است، متذکر شد: سازمان صمت استان باید با اعمال مدیریت صحیح و نظارت مستمر، از افزایش قیمت برخی اقلام جلوگیری کند.

وی یادآور شد: باید متناسب با تخلف صورت گرفته، جرایم نیز افزایش یاید تا دیگر کسی رغبتی برای تخلف اقتصادی نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.