کد خبر : 9850
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۷:۵۶
225 views

عضو شورای شهر عباس‌آباد خبر داد:

شهادت آتش‌نشان عباس‌آبادی در حین خدمت/ مصدوم شدن ۴ امدادرسان

شهادت آتش‌نشان عباس‌آبادی در حین خدمت/ مصدوم شدن ۴ امدادرسان
عضو شورای شهر عباس‌آباد با اشاره به حادثه برای امدادرسانان در این شهر گفت: در سانحه پیش‌آمده، یکی از آتش‌نشانان به نام «عبدالحسین پورصدیقی» از نیروهای آتش‌نشانی شهید و همچنین در این حادثه دو نفر از ماموران اورژانس، دو نفر از ماموران آتش‌نشانی از ناحیه دست و پا و یک نفر از خودروی جرثقیل مصدوم شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ ساعت ۱۲ شب گذشته حادثه تصادف در یکی از دوربرگردان‌های شهرستان عباس‌آباد موجب اعزام نیروهای آتش‌نشانی، اورژانس به محل حادثه شد.

در این حادثه زنده‌یاد، عبدالحسین پورصدیقی از نیروهای آتش‌نشان، همراه سایر نیروهای امدادی در حال ارائه خدمت بود، که یک خودرو دچار حریق و موجب انحراف خودروی دیگر شد که متاسفانه در این حادثه آقای پورصدیقی جان خود را از دست داد همچنین در این حادثه دو نفر از ماموران اورژانس، دو نفر از ماموران آتش‌نشانی از ناحیه دست و پا و یک نفر از خودروی جرثقیل مصدوم شدند.

بابک بابا عضو شورای شهر عباس‌آباد در این زمینه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: آقای پورصدیقی در این حادثه شهید راه خدمت شدند و وی اولین شهید آتش‌نشان در شهرستان عباس‌آباد محسوب می‌شود.

منبع: فارس

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.