کد خبر : 9875
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
67 views

رئیس کل دادگستری مازندران:

آزادسازی 4 هزار متر از اراضی ملی در گلوگاه/دستگاه قضا قاطعانه با هرگونه دست اندازی سودجویان برخورد می‌کند

آزادسازی 4 هزار متر از اراضی ملی در گلوگاه/دستگاه قضا قاطعانه با هرگونه دست اندازی سودجویان برخورد می‌کند
رئیس کل دادگستری مازندران از رفع تصرف 4 هزار و 215 متر از اراضی ملی با تلاش و پیگیری دادستانی و اداره منابع طبیعی شهرستان گلوگاه خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری رئیس‌کل  دادگستری مازندران در جمع خبرنگاران، آزادسازی اراضی ملی و رفع تصرف از منابع طبیعی را از جمله برنامه‌های مهم  دادگستری استان ذکر کرد و گفت: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه در احیای حقوق عامه،  دستگاه قضایی استان با هرگونه دخل و تصرف و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی و عرصه‌های طبیعی برخورد جدی می‌کند.

وی افزود: سودجویان در مناطق زیبای جنگلی، خوش آب و هوا و خوش منظره در پی سود بیشتر، اقدام به تصرف اراضی ملی می‌کنند که خوشبختانه با هماهنگی نهادهای نظارتی و اداره منابع طبیعی درچند سال اخیر، برخورد با این موارد تشدید شده است.

رئیس کل  دادگستری مازندران با بیان اینکه در این راستا، درمنطقه گلوگاه با قاطیت و جدیت، علی رغم جوسازی رسانه‌ای سودجویان، با اقدام به‌موقع، این اراضی آزادسازی شد؛ خاطرنشان کرد: با طرح دعوی اداره منابع طبیعی، حکم به خلع ید 4 هزار و 215 متر از اراضی ملی و قلع وقمع مستحدثات موجود صادرشد.

اکبری متذکر شد: با تمهیدات اتخاذشده علی رغم مقاومت و تهدیدات سودجویان،حکم مربوطه با تهیه مقدمات فیزیکی و نیروی انسانی، لازم اجرا و زمین موصوف به اداره  منابع طبیعی شهرستان گلوگاه تحویل گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.