کد خبر : 9938
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
72 views

وزیر ورزش و جوانان:

دولت سیزدهم از مشارکت بخش خصوصی در احیای طرح‌های ورزشی حمایت می‌کند

دولت سیزدهم از مشارکت بخش خصوصی در احیای طرح‌های ورزشی حمایت می‌کند
وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری طرح های ورزشی به بخش خصوصی یکی از اقدامات مهم و اساسی در بهینه سازی و استفاده درست از امکانات است و دولت سیزدهم از مشارکت بخش خصوصی در حفظ و احیای طرح های ورزشی همواره پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ سید حمید سجادی عصر شنبه در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی بابل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نگهداری اماکن ورزشی یکی از اولویت های مهم این وزارتخانه است که در بعضی از مواقع می‌بینیم برخی از ورزشگاه ها و سالن های ورزشی بدون هزینه کرد برای نگهداری، سالها به حال خود رها شدند که این رویه درست نیست و باید برای به روزرسانی این مجموعه ها بکوشیم.

وی بیان کرد: سالن سرپوشیده دو و میدانی حیدرکلای بابل با تخصیص اعتبارات ملی و استانی و با خرید تجهیزات جدید بروز می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: حدود ۲۰ سال از ساخت و تکمیل سالن سرپوشیده دو ومیدانی حیدرکلا می گذرد که با فرسودگی برخی ابزار ورزش در این مجموعه، لازم است برای نوسازی آن اقداماتی انجام شود.

سجادی خاطر نشان کرد: برآوردهای اولیه برای تجهیز و به‌روز رسانی این سالن ورزشی در روزهای آینده انجام خواهد شد و طور حتم وزارت ورزش و جوانان با رفع مشکلاتی زیرساختی اجازه فرسودگی طرح های از این دست را نخواهد داد.

وی ادامه داد: حیدرکلا و روستاهای اطراف بابل همواره ورزشکاران بنامی را در رشته ورزشی دو ومیدانی به ایران اسلامی تحویل دادند که به طور حتم با نوسازی این سالن روند قهرمانی ها تداوم خواهد یافت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: سالن ورزشی حیدرکلا در صورت بروز رسانی تجهیزات امکان برگزاری رویدادهای مهم ورزشی در سطح ملی و بین المللی را دارد و باید با استفاده بهینه از ظرفیت ها و بهره گیری از امکانات ورزشی، شور و هیجان تماشای رشته های مختلف ورزشی را به نقاط مختلف کشور هم بیاوریم.

سجادی افزود: دولت توجه ویژه ای به حوزه ورزش در حوزه همگانی و قهرمانی دارد که با تداوم این روند توفیقات زیادی در آینده نزدیک در این بخش نصیب کشور می‌شود.

گفتنی است سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه به منظور بازدید از زیرساخت های ورزشی شهرستان های آمل و بابل در قالب سفر یک روزه به استان مازندران سفر کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.