کد خبر : 10014
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۷:۳۵
94 views

فرماندار نوشهر:

ادعای جولان خودروهای حامل گوشت و مرغ تاریخ مصرف گذشته در نوشهر، صحت ندارد

ادعای جولان خودروهای حامل گوشت و مرغ تاریخ مصرف گذشته در نوشهر، صحت ندارد
فرماندار نوشهر گفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی با موضوع جولان خودروهای حمل گوشت، مرغ و تخم مرغ مانده با تاریخ انقضای جدید صحت ندارد.


به گزارش تیتر شمال؛ طی روز گذشته مطلبی در فضای مجازی ادعا شد به علت عدم نظارت شبکه دامپزشکی و بهداشت، خودروهای حمل گوشت، مرغ و تخم مرغ مانده با تاریخ انقضاهای جدید در مازندران جولان می دهند.

رستم زرودی امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پاکیزگی محیط کشتار دام، مرغ و نظارت بر عرضه هر نوع فرآورده گوشتی و لبنی جزو خطوط قرمز مسوولان دستگاه های متولی در این شهرستان است، چرا این موضوع بسیار مهم و به طور مستقیم با سلامت مردم در این شهرستان گردشگرپذیر مرتبط است و هرگونه کوتاهی دراین حوزه، تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست.

وی اظهار کرد: همچنین ادعا شده که یکی از خودروهای غیر مجاز فرآورده های گوشتی در میدان آزادی نوشهر توقیف و با همکاری پلیس راهور و دستور قضایی به توقفگاه انتقال داده شد درحالی که مسوولان راهور این شهر گزارش دادند این خودرو وانت نیسان یخچال دار بوده و سال ها سابقه حمل فرآورده های گوشتی دارد و از آنجایی که خودروی او باید تعویض پلاک می شد، راننده این خودرو تا رسیدن پلاک جدید اقدام به نصب پلاک دست نویس کرده بود و به همین دلیل، خودروی او توقیف و به توقفگاه این شهر انتقال داده شد.

فرماندار نوشهر گفت: تا این لحظه گزارشی از سوی مسوولان امر از جمله اداره جهاد کشاورزی، اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه دامپزشکی، بهداشت و درمان و حتی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی به فرمانداری نرسیده است.

وی از فعالان رسانه ای به ویژه شبکه های اجتماعی خواست در صورت دریافت چنین گزارش هایی برای تایید صحت آن به طور حتم با مسوولان مرتبط موضوع را در میان بگذارند تا اطلاعاتی که در این شبکه ها منتشر می شود جامع، کامل و دقیق باشد و با انتشار اخبار نادرست شاهد تشویش اذهان عمومی در این شرائط کنونی در جامعه نباشیم.

شهرستان نوشهر با برخورداری از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی دست کم ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا مازندران

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.