کد خبر : 10012
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۷:۳۱
71 views

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال درحال اجرا است.


به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه‌ مازندران امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگویی، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تردد روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم.

وی با اشاره به اینکه تردد در تمامی جاده‌های شمال برقرار است، افزود: از لحاظ جوی نیز مشکلی خاصی نداریم.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، بیان کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع اعلام شده است.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا در محور هراز نیز ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت یک‌طرفه خودروها در محور کندوان درصورت شرایط ترافیک خواهد بود، خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط محورها تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری در کوهستان‌‌های شمال است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.