کد خبر : 10134
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۳۴
199 views

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

تحریم ستاد امر به معروف از سوی اتحادیه اروپا نشانه استیصال دشمن است/قاطعانه پای اصول مان ایستاده‌ایم

تحریم ستاد امر به معروف از سوی اتحادیه اروپا نشانه استیصال دشمن است/قاطعانه پای اصول مان ایستاده‌ایم
محمدی با بیان اینکه اقدامات مطلوب ستاد دشمن را به خشم آورده و این نهاد را در لیست تحریم قرار داده است؛ گفت: ما می‌دانیم با چه دشمنی طرف هستیم و قاطعانه پای اصول مان ایستاده‌ایم.


به گزارش تیتر شمال؛ مهرداد محمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام محکومیت تحریم آیت‌الله هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از سوی اتحادیه اروپا و گرامیداشت حماسه ۶ بهمن، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، ایجاد نظام اسلامی و حفظ آن بزرگترین امر به معروف کشور است.

وی افزود: دشمن در سالیان اخیر به ویژه چهار سال اخیر برنامه جامعی را ترتیب داد تا با جنگ ترکیبی در حال تلاش برای سرنگونی نظام است.دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران خاطرنشان کرد: تحریم‌های متعدد از ابتدای انقلاب تاکنون برای نهادها و افراد مختلفی صورت گرفت تا نظام را سرنگون کند و  تاکنون به لطف خدا و بصیرت مردم، ناکام مانده است.

این مسئول ادامه داد: در سالیان اخیر دشمن برنامه های زیادی را با تمامی عناصر ضد انقلاب داخلی و خارجی ترتیب داد تا در جنگی ترکیبی و رسانه‌ای به اهداف خود دست یابد که محصول اتاق فکر دولت‌های اروپایی و آمریکایی بوده است.

محمدی عنوان کرد: دشمن در داخل چند اقدام را در دستور کار قرار داد که نخستین آن ترور شخصیت رهبری، دوم خشونت بی سابقه با سازماندهی اراذل و اوباش، ترویج شعار سرنگونی انقلاب و سقوط شهرها، شایعه سازی، دروغ پراکنی و جنگ مذهبی در میان اقوام گوناگون کشور به شمار می رود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران اعلام کرد: پروژه خارجی دشمنان توقف مذاکرات و تشدید تحریم‌ها با بهانه‌های مختلف بوده تا به لحاظ اقتصادی کشور و مردم را تحت فشار قرار دهند.

این مسئول گفت: اقدام بعدی هماهنگی اپوزیسیون‌های مخالف نظام در اقصی نقاط کشور بود که این اقدام آنها ناکام ماند.

محمدی تاکید کرد: پادوهایی را در داخل برگزیدند که برای مردم مقبول و خوشنام نبودند و مردم آن ها را پس زدند.

وی مطرح کرد: نکته حائز اهمیت دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که آن ها را خشمگین کرده است چرا که کشور در بسیاری از بخش ها به موفقیت های بزرگی در سطح دنیا دست یافته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اشاره کرد: نهادهای کشور نیز اقدامات خوبی از خود نشان دادند که ستاد امر به معروف و نهی از منکر یکی از این نهادهای حاکمیتی است که پای مردم ایستاده است.

این مسئول افزود: اقدامات ستاد، دشمن را منفعل کرده و لذا این ستاد را در لیست جدید تحریم ها قرار دادند.

محمدی تصریح کرد: اتحادیه اروپا با یک حرکت نمایشی نهادهای کشور را تحریم می کند و از سوی دیگر می گوید شعاری است و شما جدی نگیرید.

وی افزود: پیام ما به اتحادیه اروپا است ما بر اسلام و مبانی اندیشه های امامین انقلاب ایستاده ایم و دشمن را همیشه جدی گرفته ایم و محکم پای اصول مان ایستاده ایم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اذعان کرد: ما تمام تلاش مان ترویج امر به معروف و نهی از منکر در تمامی عرصه ها است و از این اصل کوتاه نمی آییم.

این مسئول ادامه داد: ما نه به لبخند ونه به خشم دشمن توجهی نداریم و از استقلال و اصول خود قاطعانه حمایت می کنیم.

محمدی گفت: ما می‌دانیم با چه دشمنی طرف هستیم و ما با  آنانی که در کشور مشکلات بزرگی را رقم زدند و به نظام لطمه زدند تعارفی نداریم و قاطعانه مقابل آن ها می ایستیم.

وی افزود: سازمان یونسکو تلاش بسیاری کرده است که در جامعه و در آموزش و پرورش ما رسوخ کنند که با هوشیاری مسئولان ما جلوی آن گرفته شد؛ اما باید بگوییم اکنون رگه هایی از این سند ۲۰۲۰ در بدنه آموزش و پرورش ما دیده می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: خانواده های ما نباید اجازه دهند این سند در بدنه آموزش و پرورش دیده شود و در مقابل آن بایستند.

این مسئول تاکید کرد: متاسفانه اکنون شاهد بدحجابی و کشف حجاب در کشور  هستیم و ما از تمام نهادهای فرهنگی می خواهیم به وظایف قانونی خود عمل کنند.

محمدی اشاره کرد: در بحث حجاب و عفاف طرح جامعی  را دنبال می کنیم که گام نخست آن در دستگاه های اجرایی و دولتی است که بعضا برخوردهای قانونی هم انجام گرفت.

وی افزود: تمام تلاش ما در گام نخست آگاهی بخشی به جامعه است  چرا که این مهم ما را در ادامه راه بسیار کمک کار خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران خاطرنشان کرد: ستاد بدنبال تشکیل تشکل های احیاگر امر به معروف است که در استان حدود ۵۰ تشکل حجاب و عفاف و نظارت بر اماکن عمومی در حال فعالیت است؛ البته در سطح محلات نیز ۴۰۰ کارگروه شورای امر به معروف شکل گرفته و راه اندازی ۱۰۰ شورای دیگر در  ست انجام است.

این مسئول ادامه داد: تشکل های تخصصی امر به معروف در مازندران از نقاط قوت ستاد است که بیش از ۳۳۰ ستاد تخصصی احیاگر امر به معروف در استان در حال فعالیت هستند.

محمدی بیان کرد: در استان چند مشکل عمده داریم که نیازمند مطالبه گری درست است که نمونه آن معضلات پسماند، مبارزه با فساد اداری، تخلفات مدیران، و ده ها مورد دیگر از سوی ستاد در راستای استیفای حقوق مردم، پیگیری می‌شود.

وی اعلام کرد: دشمن بدنبال آن است تا این ستاد را یک نهاد خشمگین معرفی کند در حالی که این ستاد یک ستاد فرهنگی است که به نفع مردم در حال فعالیت هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اشاره کرد: ستادهای شهرستانی ما نیز منطبق با زیست بوم هر شهرستان در حال فعالیت هستند و پای کار مردم هستند.

این مسئول ادامه داد: تحریم اخیر اتحادیه اروپا نشان دهنده استیصال دشمن و صحت عملکرد ستاد امر به معروف کشور است که با اقدامات مطلوب خود آنها را به خشم آورده است.

محمدی متذکر شد: ستاد امر به معروف بدنبال احیای این فریضه مهم در سطح جامعه است و قاطعانه و استوار در این راه، گام بر می‌دارد.

وی یادآور شد: بعضا آمران به معروف ما مورد تعرض، آسیب و اهانت قرار می‌گیرند که باید از دستگاه قضایی بابت حمایت‌های متعدد قدردانی کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: باید بگوییم بسیج نقش موثری در ترویج امر به معروف دارد و اقدامات شایسته بسیج در این مسیر بسیار ارزشمند بوده است.

محمدی گفت: در چند ماه مانده به نوروز باید به مهمانان نوروزی بگوییم که در سواحل و تفرجگاه‌ها از بی بند و باری و منکرات پرهیز کنند و از دستگاه‌های متولی نیز درخواست می‌کنیم که پای کار بیایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.