کد خبر : 10178
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
271 views

استاندار مازندران:

مشکلی در تامین کالاهای اساسی شب عید و ماه رمضان نداریم/تشدید نظارت بر واحدهای صنفی

مشکلی در تامین کالاهای اساسی شب عید و ماه رمضان نداریم/تشدید نظارت بر واحدهای صنفی
استاندار مازندران گفت: برای بازار عرضه و تقاضای شب عید و ماه مبارک رمضان پیش رو دو برابر سال قبل کالاهای اساسی برای عرضه در بازار تامین شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در بازدید از سردخانه نگهداری اقلام پروتئینی در شهرستان سیمرغ اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی دولت کنترل بازار عرضه و تقاضا است و برای تحقق این امر در استان فرایند تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز باجدیت در ادامه داد.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در تامین کالاهای راهبردی در استان انجام و ذخیره سازی گوشت‌های قرمز و سفید برای استفاده هم استانی ها در شب عید و همچنین ماه مبارک رمضان انجام شده است.

استاندار مازندران ادامه داد: شهروندان خیالشان از تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز راحت باشد و با دستوراتی که به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان داده شد کنترل و نظارت بسیاری منسجمی از بازار عرضه و تقاضای استان انجام خواهد شد.

حسینی پور تاکید کرد: آن‌دسته از قانون شکنان که درصدد التهاب در بازار عرضه و تقاضای استان هستند بدانند که در بازار شب عید و ماه مبارک رمضان نظارت های ویژه ای از واحدهای صنفی انجام می شود و در صورت کارشکنی برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی گفت: برای بازار عرضه و تقاضای شب عید و ماه مبارک رمضان پیش رو دو برابر سال قبل کالاهای اساسی برای عرضه در بازار تامین شده است.

استاندار مازندران در هشتمین سفر شهرستانی به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی امروز به شهرستان سیمرغ سفر کرده تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.