کد خبر : 10251
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
87 views

سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان مازندران خبر داد:

اجرای ۱۵۰۰ برنامه و افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی در دهه فجر/ وجود ۶۹ پروژه نیمه‌تمام تا لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های افتتاح شده!

اجرای ۱۵۰۰ برنامه و افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی در دهه فجر/ وجود ۶۹ پروژه نیمه‌تمام تا لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های افتتاح شده!
عالیشان از اجرای ۱۵۰۰ برنامه و افتتاح ۱۰ پروژه طی ایام دهه فجر خبر داد و گفت: تکمیل ۶۹ پروژه نیمه کاره حال حاضر استان نیاز به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ بعدازظهر امروز عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح پروژه‌های ورزشی استان پرداخت و اظهار کرد: مدت سه ماه از مسئولیت بنده می‌گذرد و طی این مدت اقدامات متعددی در حوزه ورزش استان صورت گرفت که اعلام خواهم کرد.

وی افزود: طی سال‌جاری برنامه های بسیار پرمحتوا و باشکوهی را در بخش‌های گوناگون ورزش و جوانان در شهرستان‌های استان طراحی و اجرا خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: مسابقات و برنامه‌های ورزشی متعددی از نخستین روزهای بهمن‌ماه در استان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد و پس از دهه فجر نیز این برنامه‌ها تداوم خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: برابر برنامه ریزی انجام شده، امسال شاهد برنامه‌های پربارتری چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی به نسبت سالیان گذشته خواهیم بود.

عالیشان با اشاره به افتتاح ۱۰ پروژه  طی این ایام، بیان کرد: بیش از ۱۵۰۰ برنامه طی این ایام در استان توسط ۵۲ هیات های ورزشی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: مسابقات ورزشی قهرمانی استانی، کشوری و بین المللی، همایش پیاده روی خانوادگی  و افتتاح پروژه‌های ورزشی از جمله این برنامه ها است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: سرجمع برنامه های ما در بخش های گوناگون در دستگاه‌های مختلف استان به بیش از ۵ هزار برنامه می رسد.

این مسئول افزود: شاخص ترین برنامه فرهنگی ورزشی ما  یادواره شهدا ورزشی است که در تنکابن برگزار می شود.

عالیشان تاکید کرد: مسابقات بین المللی بدنسازی از ۲۶ تا ۳۰ بهمن به میزبانی رامسر با شرکت ۲۰۰ ورزشکار خارجی و ۸۰۰ ورزشکار خارجی برگزار خواهد شد.

وی مطرح کرد: ما در ده ماهه نخست امسال، ۲۶۰ مدال بین المللی،  آسیایی و جهانی را ورزشکاران استان را کسب کردیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: طی این بازه زمانی، ما ۶ مورد میزبانی مسابقات بین المللی و ۱۲ مورد میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را داشتیم.

این مسئول ادامه داد: بالغ بر دو هزار روستای استان دارای شورای ورزشی هستند و مسابقات بومی محلی طی این ایام نیز برگزار خواهد شد.

عالیشان اذعان کرد: ما در حال حاضر ۵۵۴ سالن سرپوشیده داریم که در قبل از انقلاب این رقم ۲۴ سالن بوده است.

وی اشاره کرد: هم اکنون  ۶۹ پروژه نیمه کاره با نیازمندی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار داریم پروژهای بزرگی نظیر سالن ۶ هزار نفری ماهفروجک را داریم که در دولت قبل با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی افتتاح شد و تکمیل آن به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: پروژه بزرگ دیگر ما پیست دوچرخه سواری است که عمر آن به سه دهه رسیده است و تکمیل آن نیاز به ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

این مسئول متذکر شد: در استان یک پیست ۸ خطه روباز نداریم و فقدان است، هر چند پیست سرپوشیده خوبی در بابل داریم.

عالیشان بیان کرد: چنانچه بخواهیم میزبانی رویداد کشوری دو و میدانی داسته باشیم پیست روباز نداریم.

وی تاکید کرد: پروژه متقی ساری نیاز به ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار داریم و تاکنون ۵ میلیارد تخصیص یافته و با این اعتبارات استانی یقینا تکمیل نخواهد شد.

سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان مازندران خاطرنشان کرد: برای شهید وطنی ۷۰ میلیارد هزینه شده و ۳۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل کارهای باقیمانده نیاز است.

این مسئول ادامه داد: در بخش بانوان تاکنون، ۴۰ مدال از میادین بین المللی و جهانی کسب شد و ۱۶ فقره میزبانی مسابقات کشوری بانوان را داشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.